به گزارش افکارنیوز،

آیت الله محمد امامی کاشانی خطیب جمعه تهران در خطبه های عبادی سیاسی جمعه این هفته تهران طی سخنانی اظهار داشت: انسان برای سیر به سوی خدا به سوی خداشناسی در مراتب اسما الحسنی سیر می‌کند تا به خدا برسد و پس از آن به سمت خدمت به خلق خدا حرکت می‌کند.

اخبار سیاسی- وی افزود: سیر به پرودگار و برگشت برای خدمت به خلق خدا کسی می‌خواهد تا صفات خدا و نبوت انبیا را ترسیم و تبیین کند و آن کسی باید باشد که از نظر علم آگاه به وحی باشد اگر این آگاهی بود آنگاه می‌تواند دین خدا درست تبیین شود، لذا موضوع رهبری در دین مسئله اساسی است و این است که گفته می شود زمین از حجت خدا خالی نیست.

امامی کاشانی اضافه کرد: دشمن کشور را از لحاظ اقتصادی اخلاقی و سیاسی در فشار انداخته است این یک تکلیف است که به امام زمان خود گزارش دهیم. البته دست اندرکاران مسئولان کشور این تکلیف دارند که مسائل اداری خود را به امام زمان عرضه کرده و گزارش دهند.

وی ادامه داد: آنها باید وقت و زمان خود را به آن حضرت عرضه کنند و ببینند که آیا امام عصر (عج) راضی است که این میز و صندلی باشد یا خیر، آیا این امام راضی است که فلان مسئول سرکار باشد یا خیر؟ آن هم مسئولی که سستی و سهل‌انگاری می‌کند و به مشکل مردم توجه ندارد، مسئولی که راه‌های حل را را دنبال نمی‌کند. اینجاست که رهبری الهی و توجه به امامت مفهوم پیدا می کند.

ادامه دارد...