جذب 100 درصدی اعتبارات تملک دارایی خراسان شمالی


جذب 100 درصدی اعتبارات تملک دارایی خراسان شمالی

بجنورد- ایرنا- رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان شمالی گفت: اعتبارات تملک دارایی استان در سال مالی 97 100 درصد جذب شده است.

حسن پارسی پور روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تنها ۳۵ میلیارد ریال اعتبار از استان بازگشت داده شده که مربوط به اسناد بند ز سال ۹۷ است که البته علت جذب نشدن آن کشوری است.

وی با بیان اینکه در سال مالی ۹۷، سه هزار و ۵۶۰ میلیارد ریال اعتبار تملک دارایی جذب شده است افزود: با اصلاح و جابه جایی اعتبارات تمام اعتبارات استانی جذب شده و تخصیص یافته است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان شمالی گفت: در سال ۹۷، ۶ هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار عمرانی از منابع استانی برای این استان مصوب شده بود.

پارسی پور خاطرنشان کرد: به هر علت امکان جذب اعتبار برای دستگاه اجرایی وجود نداشته باشد، برای جابه جایی در سایر دستگاه‌ها اقدام می‌شود و تلاش داریم تا ریالی از اعتبارات بازگشت نداشته باشد.

وی افزود: از محل اعتبارات استانی، ۲ هزار و ۲۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه‌ای برای استان مصوب و ۱۰۰ درصد تخصیص داده شده است که تمام این میزان جذب است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان شمالی به ابلاغ آئین نامه جدید شورای برنامه ریزی و توسعه استان اشاره کرد و اظهار داشت: بر اساس این آئین نامه تعداد کارگروه‌ها از ۱۳ کارگروه به چهار کارگروه کاهش یافته است.

استان ۸۶۳ هزار نفری خراسان شمالی در شمال شرق کشور واقع است.
۷۱۸۵/ ۶۰۴۲

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان شمالی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم| رقص و آواز دختران در تلویزیون؛ صدا و سیما تابوشکنی کرد!