هشدار اینستاگرام به اسپمرها


اینستاگرام اعلام کرد به ارسال کنندگان تصاویر و یا نظرهایی که خلاف قوانین اینستاگرام است، هشدار خواهد داد.

هشدار اینستاگرام به اسپمرهابه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اینستاگرام به عنوان یکی از پرطرفدارترین شبکه‌های اجتماعی از زمان آغاز فعالیتش تاکنون برای رفاه حال کاربران همواره تغییرات جدیدی را در روند خدمات‌رسانی خود اعمال کرده است. این شبکه اجتماعی به تازگی اعلام کرده است که کسانی که قوانین اینستاگرام را نقض کنند، اینستاگرام به آن‌ها هشدار می‌دهد و این هشدار قبل از بسته شدن حساب کاربر برای او نمایش داده می‌شود.

این هشدار تاریخچه‌ای از موارد حذف شده توسط اینستاگرام است و شامل پست‌ها، کامنت‌ها و استوری‌هایی می‌شود که اینستاگرام آن‌ها را مغایر با قوانین خود شناسایی کرده است. پس از نمایش هشدار و تاریخچه، در صورتی که کاربر برای بار دوم مواردی را ارسال کند که خلاف قوانین اینستاگرام باشد، این شبکه اجتماعی حساب کاربری فرد خاطی را به طور کامل مسدود خواهد کرد.

در صورت بسته شدن حساب، کاربر می‌تواند به شکل مستقیم درخواست تجدید نظر برای اینستاگرام ارسال کند که این درخواست تنها در برخی موارد خاص مورد تایید اینستاگرام قرار خواهد گرفت و در بیشتر موارد رد خواهد شد. این تغییر به کمک بسیاری از کاربران خواهد آمد و می‌توان گفت شانسی دوباره را در اختیار کابران برای استفاده از حساب کاربری خود خواهد گذاشت و از حذف ناگهانی حساب کاربران که باعث شوکه شدن بسیاری از آن‌ها می‌شود، جلوگیری خواهد کرد.

هشدار اینستاگرام به اسپمرها

همچنین اینستاگرام اعلام کرد که برای کسانی که هشدار ارسال خواهد شد که میزان مشخصی از قوانین را نقض کرده باشند چرا که در برخی موارد افراد پستی را منتشر می‌کنند که مضمونی بد ندارد اما متن و یا کامنت‌های آن خلاف قوانین این شبکه اجتماعی هستند و اگر به درصد خطای مشخص این شرکت نرسیده باشد، توسط رباتی که خطاها را تشخیص می‌دهد رد خواهد شد و نادیده گرفته می‌شود.

بیشتر بخوانید: نکات مهم سئو که باید در طراحی سایت در نظر بگیریم

به نظر می‌رسد اینستاگرام قصد دارد بیشتر از پیش محیط این شبکه اجتماعی را پالایش و سالم سازی کند چرا که در چند سال اخیر این شبکه اجتماعی به محیطی ناسالم برای بیشتر افراد تبدیل شده است.

انتهای پیام/

حساب کاربری افراد خاطی از اینستاگرام حذف خواهد شد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بازیگر ایرانی زیباترین پسر جهان شد ! / این پسربچه بعد 14 سال جذابترین شد + عکس های مدلی...