پیش‌بینی 40 برنامه با 10 هزار اجرا برای دهه امامت و ولایت/ میزبانی مساجد از ایستگاه‌های صلواتی غدیر


پیش‌بینی 40 برنامه با 10 هزار اجرا برای دهه امامت و ولایت/ میزبانی مساجد از ایستگاه‌های صلواتی غدیر

ظریف‌منش با اعلام تشکیل ستاد بزرگداشت دهه امامت و ولایت در 300 شهرستان، گفت: 40 برنامه با سرفصل اصلی و 10 هزار اجرا در سراسر کشور در ستاد امامت و ولایت پیش بینی شده که با شعار «لبیک یا رسول الله(ص)» اجرا می‌شود.

خبرگزاری شبستان، گروه مهدویت و غدیر: «حسین ظریف‌منش» با اعلام بازسازی واقعه غدیر اظهار کرد: ستاد بزرگداشت دهه امامت و ولایت در 300 شهرستان و ۳۱ استان کشور تشکیل شده و آغاز به کار کرده است.

مدیرعامل بنیاد بین المللی غدیر افزود: کتابت خطبه‌ غدیر از برنامه های این دهه است که در استان زنجان یا قزوین انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: ایام عید ولایت از روز عید سعید قربان آغاز می‌شود و تا عید غدیر ادامه می‌یابد. برنامه‌های این دهه امسال با شعار «لبیک یا رسول الله(ص)» انجام می‌شود. هدف از این شعار انتقال ندای غدیر از پدران به فرزندان و نسل جوان است‌.

مدیرعامل بنیاد بین المللی غدیر تاکید کرد: در قالب برگزاری این ستاد سه دسته برنامه پیش بینی شده که برنامه نخست گرامیداشت و شامل آیین تبلیغی و ترویجی، دسته دوم برنامه‌های فرهنگ ساز و همایش علمی و هنری شامل کارگاه غدیر شناسی است، همچنین دسته سوم این برنامه‌ها آیین‌ها و آداب مناسک غدیر است که در این راستا همایش ولایت محور وحدت در شیراز و تجلیل از یاوران غدیر در تهران برگزار می شود.

ظریف‌منش اضافه کرد: به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در این ستاد 40 برنامه با سرفصل اصلی و 10 هزار اجرا در سراسر کشور در ستاد امامت و ولایت پیش بینی شده است.

وی بیان کرد: راه اندازی 110 کاروان شادی با همراهی یک روحانی، مداح و یک نفر پشتیبان در پارک ها و بوستان های تهران نیز پیش بینی شده است، همچنین تجلیل از سادات شهید، مدافعان حرم، سرکشی به خانواده شهدا، برگزاری ایستگاه صلواتی توسط جوانان و برگزاری برنامه های غدیرشناسی در 110 مسجد، برگزاری جشنواره ورزشی و برگزاری هفتمین جشنواره شعر غدیر از دیگر برنامه های این ستاد در دهه اوامت و ولایت است.

مدیرعامل بنیاد غدیر خاطرنشان کرد: دو هزار و 500 قطعه شعر به دبیرخانه هفتمین جشنواره شعر غدیر ارسال شده است. از دیگر برنامه‌ها تدارک دو میلیون غذا برای اطعام است که پیش بینی افزایش این تعداد غذا وجود دارد

پایان پیام/9

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مهدویت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پایان ماجراجویی آمریکا در آفریقا