نباید کالدرون را در تنگنا قرار داد/ علیپور نیاز به مکمل دارد


نباید کالدرون را در تنگنا قرار داد/ علیپور نیاز به مکمل دارد

مربی پیشین پرسپولیس با اشاره به قرار گرفتن نام سروش رفیعی و شایان مصلح در لیست مازاد این تیم، گفت: نباید گابریل کالدرون و کادر فنی پرسپولیس را در تنگنا قرار داد.

نباید کالدرون را در تنگنا قرار داد/ علیپور نیاز به مکمل دارد
به گزارش فانوس، ناصر ابراهیمی ، درباره حضور بشار رسن و سروش رفیعی در لیست مازاد پرسپولیس گفت: هر مربی یک سلیقه ای دارد. باید به تمام عقاید او احترام گذاشت. مثلاً اگر این مربی سید جلال حسینی و علیرضا بیرانوند را هم نمی خواست باید به افکارش احترام می گذاشتیم.

مربی پیشین پرسپولیس اظهار داشت: با رفتن سروش رفیعی و شایان مصلح هیچ مشکلی برای پرسپولیس به وجود نمی آید. به نظرم تصمیم گابریل کالدرون کاملاً فنی بوده است. اگر هم فنی نبوده باز هم باید به نظمی که در ذهن سرمربی است توجه کرد. مسئولیت نتایج تیم با سرمربی است و نباید او را برای حفظ و یا رد بازیکن در تنگنا قرار داد. چون اگر تیمش ببازد تقصیرها را به گردن نمی گیرد. به نظرم همه باید به کادرفنی جدید اعتماد کنند و به آنها فرصت دهند.

وی درباره صحبت های رفیعی پس از جدایی از پرسپولیس تصریح کرد: او بازیکن خیلی خوبی است که توانایی های فنی بالایی هم دارد. به هر حال فوتبال است و باید هر کسی که در این جامعه حضور دارد به این روزها هم فکر کند. یک روز سروش رفیعی تصمیم گرفت پرسپولیس را ترک کند و حالا هم پرسپولیس او را نمی خواهد. نباید برداشتی غیر از این کرد که باید همیشه برخی بازیکنان در پرسپولیس باشند.

پیشکسوت پرسپولیس درباره نقطه ضعف و قوت لیست بازیکنان پرسپولیس اذعان داشت: پرسپولیس حالا نیمکت خیلی خوبی دارد و تنها نکته مبهمی که در این تیم وجود دارد نبود مهاجم ششدانگ است. علی علیپور بازیکن خودم بوده است و می دانم که چقدر باهوش است اما او نیاز به یک مکمل دارد تا خط حمله پرسپولیس را خطرناک تر از همیشه کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل