امام جمعه جدید بندرعباس مورد استقبال مردم قرار گرفت


امام جمعه جدید بندرعباس مورد استقبال مردم قرار گرفت

بندرعباس- ایرنا- نماینده جدید ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس روز جمعه مورد استقبال گرم مردم و مسوولان قرار گرفت. 

این آئین باشکوه که برای استقبال از حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده در گرمای بالای ۴۰ درجه برگزار شد، مسئولان مختلف کشوری و استانی، بسیجیان و علما و روحانیان در کنار مردم حضور داشتند.

مراسم استقبال از میدان انقلاب بندرعباس (روبروی هتل هرمز) تا مسجد جامع این شهر برگزار شد و مردم شعارهای «صل علی محمد یاور رهبر آمد» «ولی امر مسلمین تشکر تشکر، امام جمعه ما خوش آمدی خوش آمدی، نماینده بندر خوش آمدی به بندر و دسته گل محمدی به شهر خود خوش آمدی سر» می‌دادند.

رهبرا رهبرا از تو به یک اشاره از ما به سر دویدن، رهبرا رهبرا پیام تو شنیدیم به جان و دل خریدیم وو مدیریت جهادی توصیه رهبری از دیگر شعارهای مردمی در استقبال امام جمعه خودشان بود.

نماینده جدید ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس امروز (جمعه) بعد از مراسم استقبال در آئینی با حضور رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب و جمعی از مسؤولان کشوری و استانی معرفی شد.
نخستین نماز جمعه‌ای این هفته بندرعباس (۲۸ تیرماه) به امامت حجت‌الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده امام جمعه جدید بندرعباس برگزار می‌شود.
آیت الله محمد محمدی گلپایگانی رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب بعد از سخنرانی پیش از خطبه متن انتصاب نماینده جدید ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس را به شرح زیر قرائت کرد:
بسم الله الرحمن الرحیم
جناب حجة‌الاسلام آقای حاج شیخ محمّد عبادی‌زاده دامت افاضاته
با عنایت به پایان دوره‌ی مسئولیت جناب حجت‌الاسلام والمسلمین آقای نعیم آبادی در جایگاه امامت جمعه‌ی بندرعباس، با تقدیر و تشکر وافر از زحمات و خدمات طولانی مدت معزّی‌الیه، جنابعالی را به نمایندگی خود در استان هرمزگان و امامت جمعه‌ی بندرعباس منصوب می‌کنم.
منطقه‌ی بسیار مهم هرمزگان و مردم مؤمن و انقلابی و کارآزموده در آن استان، شایسته‌ی اهتمامی ویژه از جهت نشر و تعمیق معارف انقلابی و اسلامی می‌باشند. جنابعالی با توجه به سوابق خدمت در آن منطقه بی‌شک با برجستگی‌های جوانان فداکار و مردمان وفادار آشنا می‌باشید. امروز بزرگداشت این برجستگی‌ها و تقویت و تثبیت آنها از جمله‌ی وظایف اصلی علمای دین و بویژه امامان جمعه و فرزانگان حوزه و دانشگاه است. تقویت جریان انقلابی و جوانان مؤمن و روی گشاده و دست مهربان با عموم طبقات، توصیه‌ی مؤکد اینجانب است.
توفیقات شما را از خداوند متعال مسألت می‌کنم.
سیّد علی خامنه‌ای

۲۶ تیرماه ۱۳۹۸

۷۱۹۵/‏۶۰۴۸

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه شنبه 1 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق