راس براون: سباستین فتل زیر فشار متفاوتی است


فرمول یک ایران – مدیر فرمول یک، راس براون بیان کرده است که سباستین فتل در گرندپری بریتانیا 2019 تحت فشار متفاوتی بوده است و عملکرد بد او از آنجا شکل گرفته است. براون معتقد است که فتل باید تصمیم بگیرد که چطوری می خواهد آینده خودش را رقم بزند، او حال تحت فشار متفاوتی است: فتل در سیلورستون حتی نمی توانست لبخندی به لب بزند. به نظر می رسد بعد از...

فرمول یک ایران – مدیر فرمول یک، راس براون بیان کرده است که سباستین فتل در گرندپری بریتانیا 2019 تحت فشار متفاوتی بوده است و عملکرد بد او از آنجا شکل گرفته است.

براون معتقد است که فتل باید تصمیم بگیرد که چطوری می خواهد آینده خودش را رقم بزند، او حال تحت فشار متفاوتی است:

فتل در سیلورستون حتی نمی توانست لبخندی به لب بزند. به نظر می رسد بعد از گرندپری کانادا اوضاع برایش بدتر و بدتر شد و در سیلورستون شرایط برایش ناگوارتر شد. برخلاف لکلرک، او اصلا انگار با خودرو نمی تواند راحت باشد و حس خوبی را داشته باشد. این را می توان از فاصله آنها در مرحله تعیین خط و حتی مسابقه دید.

او نتوانست از ورود خودروی ایمنی که او را در مقام سوم قرار داد حداکثر استفاده ممکن را کند. سپس او با اشتباهی که خودش به آن نیز اعتراف کرده بود با مکس ورشتپن برخورد می کند البته از او عذرخواهی نیز نمود. شرایط برای فتل سخت شده است زیراکه او حال تحت فشار متفاوتی می باشد، حالا که به نظر می رسد فراری شانسی برای قهرمانی ندارد او باید از خودش بپرسد که چطوری می خواهد در ادامه پیش برود و چه مسیری را انتخاب کند.

راس براون: سباستین فتل زیر فشار متفاوتی استراس براون: سباستین فتل زیر فشار متفاوتی است سباستین فتل

راس براون که به قول معروف فراری را به مانند کف دستش می شناسد در مورد جو تیمی فراری نیز اینگونه اظهار نظر می کند:

سباستین یک راننده فوق العاده است، رکورد های او نیز نشان دهنده چنین چیزی است. او نیاز دارد که آرامش خود را حفظ کند و به پشتیبانی که از طرف تیم دریافت می کند بسنده کند که من مطمئنم این پشتیبانی را دریافت می کند. احساس نمی کنم هیچ تیمی به مانند فراری محیطی را برای رانندگانش ایجاد کند که پر از انرژی مثبت و محبت باشد.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال روزانه پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403