بازیکن محبوب کالدرون در پرسپولیس/ وقتی عرب سروش را آرام کرد/ دلیل اصلی تمدید قرارداد بشار با سرخ پوشان


بازیکن محبوب کالدرون در پرسپولیس/ وقتی عرب سروش را آرام کرد/ دلیل اصلی تمدید قرارداد بشار با سرخ پوشان

شفقنا – سرمربی سرخ پوشان پایتخت حساب ویژه ای روی کاپیتان سید جلال باز کرده است. به گزارش شفقنا ورزشی، گابریل کالدرون سرمربی سرشناس آرژانتینی به عنوان جایگزین برانکو هدایت پرسپولیس را برعهده گرفت. این مربی آرژانتینی کار سختی در سرخ پوشان دارد. او هدایت تیمی را برعهده گرفته که آماده ترین و باثبات ترین تیم فوتبال ایران در چهار […]

بازیکن محبوب کالدرون در پرسپولیس/ وقتی عرب سروش را آرام کرد/ دلیل اصلی تمدید قرارداد بشار با سرخ پوشان

شفقنا – سرمربی سرخ پوشان پایتخت حساب ویژه ای روی کاپیتان سید جلال باز کرده است.

به گزارش شفقنا ورزشی، گابریل کالدرون سرمربی سرشناس آرژانتینی به عنوان جایگزین برانکو هدایت پرسپولیس را برعهده گرفت.

این مربی آرژانتینی کار سختی در سرخ پوشان دارد. او هدایت تیمی را برعهده گرفته که آماده ترین و باثبات ترین تیم فوتبال ایران در چهار سال اخیر بوده است.

انتظارات هواداران پرسپولیس از کالدرون بسیار بالا است و این البته طبیعی است. او تیم پر مهره ای را تحویل گرفته و سه بازیکن جدید را هم به تیم اضافه کرده و می تواند یک مهاجم خوب و باکیفیت هم جذب کند.

کالدرون در این مدت حضورش در پرسپولیس با بیشتر بازیکنان به صورت خصوصی صحبت کرده اما یک بازیکن بیشتر از همه مورد توجه این مربی آرژانتینی بوده و او کسی جز سید جلال حسینی نیست.

با وجود آنکه خبرهای درباره احتمال نیمکت نشینی سید جلال به گوش می رسد اما واقعیت چیز دیگری را نشان می دهد. این بازیکن با وجود آنکه ۳۸ سال سن دارد اما همچنان از آمادگی بالایی برخودار است و کالدرون هم حساب ویژه ای روی این بازیکن باز کرده است.

سید جلال در تمرین سرخ پوشان مثل همیشه با نشاط است و بار دیگر کالدرون او را کنار کشید تا به صورت خصوصی با او صحبت کند و نکاتی را به او بگوید.

کاپیتان پرسپولیس بیشترین سهم را در سه قهرمانی پیاپی این تیم داشته و همواره از بهترین بازیکنان تیمش در دوران برانکو بوده و پیش بینی می شود که کالدرون هم حساب ویژه ای روی این بازیکن باز کند.

شاگردان کالدرون کارهای تاکتیکی را به خوبی انجام می دهند تا خود را آماده فصل جدید کنند.

بازیکن محبوب کالدرون در پرسپولیس/ وقتی عرب سروش را آرام کرد/ دلیل اصلی تمدید قرارداد بشار با سرخ پوشان

مدیر عامل پرسپولیس برای آرام کردن سروش رفیعی مجبور شد که نامه کالدرون را به او نشان دهد.

سروش رفیعی یکی از بازیکنانی بود که در فهرست کالدرون برای فصل بعدی قرار نگرفت.

مدیریت باشگاه پرسپولیس برای اینکه متهم به دخالت در کار گابرل کالدرون نشود از این مربی خود خواسته بود هر بازیکنی را کنار می‌گذارد آن را مکتوب کند.

با این وجود وقتی سروش رفیعی در لیست مازاد تیمش قرار گرفت در همان مسیر برگشت از ترکیه به تهران حرف‌های تندی را علیه ایرج عرب مطرح کرد و او را مقصر اصلی کنار گذاشته شدنش از جمع سرخپوشان به هواداران معرفی کرد.

مصاحبه‌ای که باعث شد جو تندی علیه عرب در شبکه‌های اجتماعی راه بیفتد.

بعد از این ماجرا وقتی رفیعی نزد عرب رفت، او لیست مکتوب کالدرون را به این بازیکن نشان داده تا به وی بگوید که اخراجش تصمیم او نبوده و سرمربی تیم این خواسته را از وی داشته است.

هافبک عراقی پرسپولیس درباره دلیل اصلی تمدید قراردادش با این تیم سخن به میان آورد.

بشار رسن در بین هواداران پرسپولیس از محبوبیت بالایی برخوردار است.

این هافبک عراقی دو فصل در سرخ پوشان بازی کرده و در کنار آنکه از نظر فنی بسیار توانا است از نظر اخلاقی هم بازیکن بسیار خوبی است.

رسن قراردادش را با پرسپولیس تمدید کرد این درحالی بود که او پیشنهادهای خارجی هم داشت.

او درباره دلیل تمدید قراردادش با پرسپولیس در گفت و گو با یک سایت عراقی گفت: با پرسپولیس تمدید کردم چرا که این تیم سه فصل پیاپی است که قهرمان لیگ ایران می شود و در فصل جدید هم با سرمربی جدید خود به دنبال قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا است.

رسن درباره هم گروهی با ایران در انتخابی جام جهانی گفت: ایران سخت ترین حریف ما است. آنها در آزادی مدتها است که تن به شکست نداده اند با این حال می توانیم این تیم را به ویژه در خانه خودمان شکست دهیم.

خبرهای داغ دیگر:

تصویری که کالدرون منتشر کرد

سخنان جالب شیث درباره دلایل جدایی برانکو؛ از دست های پشت پرده تا ضعف مدیریت

پست کنایه آمیز شایان مصلح

انتهای پیام

fa.shafaqna.com

شفقنا در شبکه های اجتماعی: توییتر | اینستاگرام | تلگرام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


یک خبر ناامیدکننده از آیفون17 پلاس!