کاهش قابل توجه قیمت مدل‌های S و X تسلا


کاهش قابل توجه قیمت مدل‌های S و X تسلا

خودروهای پایه قبلی برند تسلا دیگر در دسترس نیستند و این شرکت مدل‌های برد بلند خود را به عنوان خودروهای پایه عرضه کرده و البته تخفیف‌های قابل‌توجهی را نیز برای آن‌ها در نظر گرفته است. از حالا به بعد حالت Ludicrous به‌صورت استاندارد در تریم های پرفورمنس محصولات تسلا وجود داشته ولی رنگ بدنه‌ی سفید... The post کاهش قابل توجه قیمت مدل‌های S و X تسلا...

خودروهای پایه قبلی برند تسلا دیگر در دسترس نیستند و این شرکت مدل‌های برد بلند خود را به عنوان خودروهای پایه عرضه کرده و البته تخفیف‌های قابل‌توجهی را نیز برای آن‌ها در نظر گرفته است.

کاهش قابل توجه قیمت مدل‌های S و X تسلا
از حالا به بعد حالت Ludicrous به‌صورت استاندارد در تریم های پرفورمنس محصولات تسلا وجود داشته ولی رنگ بدنه‌ی سفید تنها رنگی است که بدون پرداخت هزینه‌ی اضافی قابل انتخاب می‌باشد.

کاهش قابل توجه قیمت مدل‌های S و X تسلا
البته این خودروساز آمریکایی قیمت آپشن “رانندگی کاملاً خودکار” که اساساً باعث باز شدن سخت‌افزار کامپیوتر تسلا برای پشتیبانی از تکنولوژی‌های خودران آتی می‌شود را افزایش داده است. این افزایش قیمت 1000 دلار می‌باشد؛ اما این به چه معنی است؟ در حقیقت سخت‌افزار یاد شده در تمامی محصولات جدید تسلا وجود دارد. خریداران می‌توانند با خرید خودرو این سیستم را فعال کرده و البته 6 هزار دلار باید پرداخت کنند. خریداران می‌توانند این سخت‌افزار را در خودرو داشته باشند ولی بهای بیشتر برای فعال کردن آن در آینده را نپردازند و در آینده و به‌دلخواه خود آن را با پرداخت مبلغ مدنظر فعال نمایند.

کاهش قابل توجه قیمت مدل‌های S و X تسلا
تسلا این بار نیز مدل‌های پایه‌ی خود را حذف کرده ولی تفاوت آن با دفعات قبلی در عدم افزایش قیمت‌ها می‌باشد.

کاهش قابل توجه قیمت مدل‌های S و X تسلا
یکی از عادت‌های این شرکت تغییرات مداوم قیمت‌ها و نوع محصولات عرضه شده بوده و جدیدترین تغییرات نیز به حذف مدل‌های ارزان‌تر مدل S و X مربوط می‌شود. مدل‌های برد استاندارد دیگر در دسترس نبوده و مدل‌های برد بلند که هم‌اکنون عنوان پایه را یدک می‌کشند 8010 دلار کاهش قیمت را نشان می‌دهند. به‌این‌ترتیب مدل S سرانجام قیمتی در حد خودروهای لوکس بنزینی دارد. مدل S با برد 595 کیلومتر هم‌اکنون 81190 دلار قیمت دارد. کراس اوور مدل X با برد 523 کیلومتر هم با قیمت 86190 دلار در دسترس می‌باشد. البته قیمت نسخه‌ی P100 هر دو خودرو حدود 100 هزار کیلومتر می‌باشد.

کاهش قابل توجه قیمت مدل‌های S و X تسلا
حالت Ludicrous حالا به‌صورت استاندارد در تریم های پرفورمنس وجود دارد. این در حالی است که قبلاً برای سفارش آن باید 20 هزار دلار پرداخت می‌کردید. هر دو تریم پرفورمنس مدل S و X حدود 990 دلار گران‌تر از هفته‌ی پیش شده و به ترتیب 101190 و 106190 دلار قیمت دارند.

کاهش قابل توجه قیمت مدل‌های S و X تسلا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس دختر برای پروفایل | 80 عکس پروفایل دخترونه زیبا و لاکچری