نینتندو مدلی بهبودیافته از نینتندو سوئیچ را عرضه خواهد کرد


نینتندو مدلی بهبودیافته از نینتندو سوئیچ را عرضه خواهد کرد

علاوه‌ بر نینتندو سوئیچ لایت، نینتندو مدل اصلی این کنسول را با بهبودهایی نسبت به قبل نظیر باتری بادوام‌تر روانه‌ی بازار خواهد کرد. رسمی: کنسول نینتندو سوئیچ لایت معرفی شد نینتندو از مدلی بهبودیافته از سوئیچ رونمایی کرده است. اگرچه بهبودات این مدل شامل افزایش قدرت سخت‌افزار یا تغییر عمده‌ی دیگری نمی‌شود، اما عمر باتری به طرز قابل توجهی افزایش...

علاوه‌ بر نینتندو سوئیچ لایت، نینتندو مدل اصلی این کنسول را با بهبودهایی نسبت به قبل نظیر باتری بادوام‌تر روانه‌ی بازار خواهد کرد.

نینتندو از مدلی بهبودیافته از سوئیچ رونمایی کرده است. اگرچه بهبودات این مدل شامل افزایش قدرت سخت‌افزار یا تغییر عمده‌ی دیگری نمی‌شود، اما عمر باتری به طرز قابل توجهی افزایش پیدا خواهد کرد. درحالی که باتری مدل اصلی و کنونی سوئیچ 2.5 تا 6.5 ساعت دوام دارد، مدل جدید این کنسول 4.5 تا 9 ساعت، بسته به عنوانی که بازی می‌کنید، دوام خواهد داشت. به‌عنوان مثال اگر The Legend of Zelda: Breath of the Wild را بازی می‌کنید، باتری کنسول تا تقریباً 5.5 ساعت کار خواهد کرد درحالی که مدل کنونی حدوداً 3 ساعت توانایی کار دارد. این مدل همان قیمت مدل اصلی را دارا خواهد بود و در ماه آگوستِ پیش رو، روانه‌ی بازار خواهد شد.

علاوه بر این نینتندو از رنگ‌های جدید کنترلرهای جوی‌کان رونمایی کرده است. این کنترلرها که تصاویرشان را در زیر مشاهده می‌کنید، در 4 اکتبر (12 مهر) عرضه خواهد شد و قیمت هر بسته‌ی آن‌ها 80 دلار اعلام شده است.

نظر شما راجع به مدل جدید نینتندو سوئیچ چیست؟

نینتندو مدلی بهبودیافته از نینتندو سوئیچ را عرضه خواهد کردنینتندو مدلی بهبودیافته از نینتندو سوئیچ را عرضه خواهد کرد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403