پی‌سی به سودآورترین پلتفرم برای یوبی‌سافت تبدیل شده است


پی‌سی به سودآورترین پلتفرم برای یوبی‌سافت تبدیل شده است

پی‌سی موفق شده است پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان را در رقابت برای تبدیل شدن به سودآورترین پلتفرم برای یوبی‌سافت کنار بزند. یوبی‌سافت لیست بازی‌های سرویس اشتراکی یوپلی پلاس را معرفی کرد اگرچه شاید بسیاری از ناشران پی‌سی را نادیده بگیرند یا کمترین توجه را به آن داشته باشند، اما یوبی‌سافت همواره به پشتیبانی تمام و کمال از پی‌سی در کنار پلی‌استیشن 4...

پی‌سی موفق شده است پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان را در رقابت برای تبدیل شدن به سودآورترین پلتفرم برای یوبی‌سافت کنار بزند.

اگرچه شاید بسیاری از ناشران پی‌سی را نادیده بگیرند یا کمترین توجه را به آن داشته باشند، اما یوبی‌سافت همواره به پشتیبانی تمام و کمال از پی‌سی در کنار پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان پرداخته و اکنون مشاهده می‌کنیم که نتیجه‌ی آن را نیز گرفته است.

طبق گزارش یوبیسافت به سرمایه‌گذاران، پی‌سی با رشدی 10 درصدی نسبت به سال گذشته، 34 درصد از کل فروش عناوین این شرکت را به خود اختصاص داده است. این درحالی است که پلی‌استیشن 4 با افتی 7 درصدی نسبت به سال قبل، 31 درصد از فروش را از آن خود کرده و این یعنی حال پی‌سی سودآورترین پلتفرم برای یوبی‌سافت است.

ایکس‌باکس وان با اختصاص دادن 18 درصد از فروش، در جایگاه سوم سودآورترین پلتفرم‌ها برای یوبی‌سافت قرار دارد و پس از آن، گوشی‌های هوشمند با سهم 7 درصدی و نینتندو سوئیچ و سایر پلتفرم‌ها با سهم 5 درصدی را مشاهده می‌کنیم. همچنین باید اشاره کرد که سهم کنسول‌های نسل قبلی در فروش عناوین این شرکت امسال به 0 درصد رسیده است درحالی که در سال گذشته هم تنها 1 درصد بود. در ادامه تصویری کامل از سهم هر پلتفرم در سال گذشته و امسال را مشاهده می‌‌کنید.

پی‌سی به سودآورترین پلتفرم برای یوبی‌سافت تبدیل شده استپی‌سی به سودآورترین پلتفرم برای یوبی‌سافت تبدیل شده است

نظر شما راجع به سودآورترین پلتفرم‌ها برای یوبی‌سافت چیست؟

پی‌سی به سودآورترین پلتفرم برای یوبی‌سافت تبدیل شده استپی‌سی به سودآورترین پلتفرم برای یوبی‌سافت تبدیل شده است

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403