بانوان گلستانی قهرمان رقابت های کشوری کاراته شدند


بانوان گلستانی قهرمان رقابت های کشوری کاراته شدند

گنبدکاووس - ایرنا - رییس اداره ورزش و جوانان گنبدکاووس در شرق استان گلستان گفت: تیم گلستان با کسب 34 مدال طلا، 15 نقره و 18 برنز موفق به کسب عنوان قهرمانی هجدهمین دوره رقابت های کاراته کشور سبک گوجوکای کن بوکان در بخش بانوان شد.

حجت الله یوسفی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این دوره از رقابت ها ۷۰۰ کاراته کا (۳۶۰ زن و ۳۴۰ مرد) سبک گوجوکای کن بوکان در رده های سنی مختلف و تمام اوزان از استان های خراسان شمالی، رضوی و جنوبی، گلستان، مازندران، تهران، البرز، کرمان، گیلان، سمنان، اردبیل، همدان و خوزستان شرکت دارند.

وی ادامه داد: رقابت های بانوان ای، دوره از مسابقات شب گذشته به پایان رسید و گلستان با کسب بیشترین مدال طلا قهرمان و تیم های مازندران با ۲۰ طلا، ۱۴ نقره و ۱۷ برنز در جایگاه دوم و تیم اردبیل با ۱۴ طلا، ۱۰ نقره و ۱۴ برنز در جایگاه سوم قرار گرفتند.

به گفته وی، امروز (جمعه) این رقابت ها در بخش مردان آغاز شده و نفرات برتر بخش مردان و زنان بعد از برگزاری اردو به عنوان اعضای تیم ملی جمهوری اسلامی ایران برای حضور در مسابقات جهانی در شهریور ماه به مالزی اعزام می شوند.

رییس اداره ورزش و جوانان گنبدکاووس بیان کرد: ۵۰ نفر به عنوان عوامل اجرایی و مربی در برگزاری این رقابت ها همکاری دارند.

به گزارش ایرنا، هجدهمین دوره رقابت های کاراته قهرمانی کشور سبک "گوجوکای کن بوکان" انتخابی تیم ملی زنان و مردان، از روز پنجشنبه به میزبانی شهرستان گنبدکاووس در شرق استان گلستان آغاز شد.

این رقابت ها روز گذشته در بخش بانوان در سالن ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گنبد برگزار شد و از صبح امروز رقابت های مردان در همین محل در حال برگزاری است.

سبک گوجوکای کن بوکان، شاخه رسمی فدراسیون کاراته گوجوکای ژاپن است و ایرج تیمورنژاد با توجه به آخرین انتخاباتی که در ایران برگزار شده به عنوان رئیس سبک گوجوگای جی کی اف / کن بوکان در کشور انتخاب شد.

۳۰۴۲/‌۱۸۶۰

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گلستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جلب‌توجه مرجانه گلچین با یک استایل جوان‌پسند