بیمارستان ارس پارس‌آباد توسعه می‌یابد


بیمارستان ارس پارس‌آباد توسعه می‌یابد

اردبیل - ایرنا - مدیر درمان تامین اجتماعی استان اردبیل گفت: امسال بیمارستان ارس پارس‌آباد مغان تعمیر ، تجهیز و توسعه می‌یابد.

به گزارش روز جمعه ایرنا، دکتر قادر برجی در بازدید از بیمارستان ارس گفت: هشت میلیارد ریال برای تعمیر و توسعه بخش ال دی آر زایمان و ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال برای تجهیز این بخش هزینه شده است.

وی همچنین به توسعه بخش مردان این بیمارستان تا وسعت ۴۰۰ متر مربع اشاره کرد و گفت: عملیات اجرایی توسعه بخش‌های این بیمارستان با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال تا پایان امسال به بهره برداری می رسد.

علی علایی، فرماندار پارس آباد مغان نیز در این بازدید گفت: ۴۸ درصد جمعیت این استان تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند و بیمارستان ارس بعنوان دومین بیمارستان بزرگ استان مجهز به هتلینگ در راستای توسعه استانداردهای سازمان تامین اجتماعی خواهد شد.

او همچنین از تحت پوشش قرار گرفتن ۱۴۶ هزار نفر تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی خبر داد و افزود: از این تعداد ۲۶ هزار خانوار بیمه شده اصلی و ۱۰ هزار نفر نیز بازنشسته خدمات تامین اجتماعی در بخش درمان هستند.

فرماندار شهرستان پارس آباد گفت: سه هزار و ۵۰۰ کارگر ساختمانی و سه هزار کارگر بخش کشاورزی تحت پوشش بیمه درمان تامین اجتماعی هستند.

پارس آباد مغان در شمال اردبیل و در نوار مرزی جمهوری آذربایجان قرار دارد.

۶۰۱۸/‏۶۰۱۶

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس