اطلاعات قراردادهای کلان شهرداری تهران برروی سایت منتشر شد


اطلاعات قراردادهای کلان شهرداری تهران برروی سایت منتشر شد

تهران- ایرنا- «بهاره آروین» رئیس کمیته شفافیت و شهر هوشمند شورای اسلامی شهر تهران در صفحه اینستاگرام خود نوشت: با ارتقا اطلاعات قراردادهای منتشر شده در وبسایت شفافیت، اطلاعات قراردادهای کلان درآمدی (مزایدات) و قراردادهای سرمایه‌گذاری و مشارکت نیز در این وبسایت منتشر شد.

وی روز جمعه در صفحه شخصی خود در این شبکه اجتماعی ادامه داد: پیش‌ازاین اطلاعات تمام قراردادهای کلان هزینه‌ای (مناقصات) شهرداری تهران در دسترس عموم قرار گرفته بود.

آروین خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنم تا پایان تابستان ۹۸، اطلاعات یکی دیگر از مهم‌ترین انواع قراردادها، یعنی قراردادهای ملکی شهرداری تهران اعم از خرید، فروش، اجاره و تهاتر املاک نیز روی وبسایت شفافیت منتشر شود.

به گزارش ایرنا، پس از روی کار آمدن مدیریت شهری اصلاح طلب و شورای پنجم شهر تهران برخی اطلاعات شهر برای دسترسی شهروندان پایتخت نشین و تنویر افکار عمومی بر روی وب سایت شفافیت قرار گرفت.

سامانه شفافیت شهرداری تهران با هدف شفاف سازی عملکرد این نهاد از تاریخ ۲۱ فروردین ۱۳۹۷ آغاز به کار کرده است و تاکنون اطلاعات مربوط به قراردادهای کلان شهرداری، لایحه، مصوبه و عملکرد بودجه، اطلاعات شهرسازی، اطلاعات مدیران و کارکنان شهرداری و اسامی دریافت کنندگان طرح ترافیک خبرنگاری بر روی این سامانه منتشر شده است.

تهرام/۹۳۴۳/‏/‏۶۱۳۹

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس