راه‌اندازی 220 کاروان شادی غدیر در تهران/ تدارک 500 هزار هدیه برای کودکان ویژه دهه امامت و ولایت


راه‌اندازی 220 کاروان شادی غدیر در تهران/ تدارک 500 هزار هدیه برای کودکان ویژه دهه امامت و ولایت

مسئول ستاد کاروان‌های شادی غدیر از راه‌اندازی 220 کاروان در دهه امامت و ولایت خبر داد و گفت: بیش از 500 هزار هدیه و جایزه برای کودکان و نونهالان تهیه شده تا توسط این کاروان‌ها اعطاء شود.

خبرگزاری شبستان، گروه مهدویت و غدیر: نخستین نشست ستاد هماهنگی کاروان های شادی غدیر برگزار شد.
بنابر این گزارش، مداحی گفت: به مدد مولای متقیان و همت و تلاش بنیاد بین المللی غدیر و خیرین و ۱۸ دستگاه شرکت کننده در این ستاد در حال تدارک ۲۲۰ کاروان شادی غدیر برای فعالیت در دهه امامت و ولایت در استان تهران هستیم .
مسئول ستاد کاروان های شادی غدیر اظهار کرد: از این تعداد ۱۱۰ کاروان برای شهر تهران و ۱۱۰ کاروان هم برای حضور در شهرستان های استان تهران پیش بینی شده اند.
مداحی ادامه داد: با توجه به اینکه عیدالله الاکبر و عید غدیر ایام شادی و سرور اهلبیت عصمت و طهارت علیهم السلام است، ضرورت دارد تا پیام های الهی و متعالی آن در میان جوانان، کودکان و نونهالان ما نهادینه شود و لذا تدبیری اندیشیده شده تا این کاروان های شادی با حضور در محلات و مناطق معین شده برنامه های جشن و شادی و سرور معنوی خود را اجرا و موجبات شادی و توجه مردم به این رویداد عظیم را فراهم کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: بیش از ۵۰۰ هزار هدیه و جایزه فقط برای کودکان و نونهالان این محلات و مناطق مورد نظر استان تهران تهیه شده است که با حضور و توسط این کاروان ها به آنان اهدا می شود و یقینا این ایام مبارک و فرخنده برای آنان به یاد ماندنی می شود.

پایان پیام/9

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مهدویت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نام بیماری سخت ترانه علیدوستی اعلام شد | اعلام آخرین وضعیت روند درمان بازیگر سرشناس