بن سلمان دست به دامان آمریکا شد!


بن سلمان دست به دامان آمریکا شد!

نیویورک تایمز نوشت ولیعهد سعودی به تماسهایش با آمریکا ادامه می‌دهد تا برای جبران عقب‌نشینی امارات از یمن، از واشنگتن کمک بگیرد.

بن سلمان دست به دامان آمریکا شد!
به گزارش فانوس، محمد بن سلمان، ولیعهد سعودی به تماس هایش با دولت دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا ادامه می‌دهد تا در جبران عقب نشینی امارات از یمن کمک بگیرد.

نیویورک تایمز نوشت سازمان ملل متحد و شماری از دیپلمات‌های غربی امیدوارند عقب نشینی امارات از یمن محمد بن سلمان را بر آن دارد که به جنگ علیه این کشور پایان دهد.

این روزنامه به نقل از شماری از دیپلمات‌ها نوشت جنگ یمن پس از آنکه هم پیمان اماراتی محمد بن سلمان دست از حمایت از وی برداشت به باتلاقی برای ولیعهد سعودی تبدیل شده است که وی در آن تنهاست.

امارات پس از چهار سال حضور در جنگ یمن به تازگی اعلام کرد راهبرد خود را به راهبرد صلح تغییر و تعداد نیروهایش را در یمن به طور قابل ملاحظه‌ای کاهش می‌دهد. حتی پایگاه‌های این کشور در استان تعز و غرب یمن نیز به نیروهای سعودی و سودانی واگذار شده است.

به نوشته نیویورک تایمز، عربستان پس از آن‌که تلاش کرد امارات را از تصمیم خود منصرف کند و در این کار موفق نبود، به شدت ناامید و دلسرد شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید