تعطیلی کارگاهی که لامبورگینی و فراری تقلبی می‌ساخت!


تعطیلی کارگاهی که لامبورگینی و فراری تقلبی می‌ساخت!

پلیس سانتا کاتارینای برزیل کارخانه‌ای مخفی در شهر ایتجی که مشغول تولید فراری‌ها و لامبورگینی‌های تقلبی بود را پلمپ کرد. پلیس این شهر 8 مدل کپی شده را که بخشی از طرح تقلب یاد شده بود را کشف کرد و لامبورگینی و فراری نیز این اقدام را محکوم نمودند. کپی‌های یاد شده با قیمتی بین... The post تعطیلی کارگاهی که لامبورگینی و فراری تقلبی می‌ساخت! appeared...

پلیس سانتا کاتارینای برزیل کارخانه‌ای مخفی در شهر ایتجی که مشغول تولید فراری‌ها و لامبورگینی‌های تقلبی بود را پلمپ کرد. پلیس این شهر 8 مدل کپی شده را که بخشی از طرح تقلب یاد شده بود را کشف کرد و لامبورگینی و فراری نیز این اقدام را محکوم نمودند. کپی‌های یاد شده با قیمتی بین 47774 تا 66353 دلار به فروش می‌رفتند. این کارخانه از قطعات خودروهای قدیمی و دیگر متریال بی‌کیفیت استفاده می‌کرد.

تعطیلی کارگاهی که لامبورگینی و فراری تقلبی می‌ساخت!
مسئول این کارخانه در مصاحبه‌ای که با یکی از روزنامه‌های محلی انجام داده اعلام کرده است: “در یکی از این خودروها ما پیشرانه‌ی شورولت امگا را نصب می‌کردیم.”

تعطیلی کارگاهی که لامبورگینی و فراری تقلبی می‌ساخت!
پلیس این شهر می‌گوید بازرسی‌ها دراین‌باره حدود 2 ماه پیش و پس از دریافت شکایت فراری و لامبورگینی آغاز شد. این دو شرکت تیمی دارند که روی کارهای غیرقانونی در چند کشور کار می‌کند و همین تیم کارخانه‌ی یاد شده در برزیل را کشف کرد.

تعطیلی کارگاهی که لامبورگینی و فراری تقلبی می‌ساخت!
داخل این کارخانه 8 خودروی تکمیل نشده وجود داشته و ابزارآلات موردنیاز برای تولید و کپی قطعات نیز توقیف شده‌اند. دو نفر هنگام یورش پلیس در محل بازداشت شده ولی پس از تودیع وثیقه آزاد شده‌اند. پلیس می‌گوید دو فرد بازداشت شده به قانونی بودن این خودروها تأکید داشته‌اند اما خب به نقض قوانین حقوق صنعتی متهم شده‌اند.


پلیس می‌گوید از افرادی که سفارش ساخت این خودروها را داده‌اند نیز بازجویی خواهد کرد. گفته شده اگر پلیس بتواند ثابت کند افراد سفارش دهنده از تقلبی بودن این خودروها آگاهی داشته‌اند بنابراین می‌تواند آن‌ها را نیز به نقص قوانین صنعتی متهم نماید.
موضوع جالب اینکه قبل از لو رفتن ساخت فراری‌ها و لامبورگینی‌های تقبلی دو شکایت از مدیریت این کارخانه به خاطر تأخیر در تحویل خودروها ثبت ‌شده است!

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ماجرای عکس ناجور نعیمه نظام دوست در ویلای کردان ! / فتوشاپ نیست خودم بودم + فیلم