وداع با شهید حافظ امنیت کشور در شهرکرد


وداع با شهید حافظ امنیت کشور در شهرکرد

شهرکرد - ایرنا - پیکر مطهر شهید قربانعلی امیدی ارجنکی شهید مدافع امنیت وطن پنجشنبه شب از طریق مسیر زمینی اصفهان وارد مرکز چهارمحال و بختیاری شد.

به گزارش ایرنا، پیکر مطهر این شهید پس از ورود به چهارمحال و بختیاری مورد استقبال خانواده و جمعی از مردم چهارمحال و بختیاری شد.
آیین تشییع شهید قربانعلی امیدی ارجنکی روز شنبه بیست و نهم تیرماه از مقابل امامزادگان دو معصوم شهرکرد برگزار می شود و مراسم وداع با این شهید، جمعه شب ۲۸ تیرماه پس از اقامه نماز مغرب و عشا در مهدیه مصلای شهرکرد و ویژه برنامه تشریفات نظامی با حضور همکاران نیروهای انتظامی و خانواده شهید روز شنبه ۲۹ تیرماه ساعت ۷:۳۰ در محل مقر فرماندهی نیروی انتظامی برگزار می شود.
و پیکر مطهر این شهید ساعت ۸:۳۰ صبح روز شنبه ۲۹ تیرماه پس از قرائت نماز توسط نماینده ولی فقیه در استان از میدان امامزادگان دو معصوم تا میدان دوازدهم محرم بر روی دستان مردم استان تشییع و سپس در گلزار شهدای شهرکرد به خاک سپرده خواهد شد.
سروان قربانعلی امیدی ارجنکی از نیروهای خدوم نیروی انتظامی روز ۲۶ تیرماه در درگیری با اشرار در استان سیستان و بلوچستان، شهرستان فنوج به شهادت رسید.
به گزارش ایرنا، شهید قربانعلی امیدی متولد ۳۰ شهریورماه ۱۳۶۰ بود که در مهرماه ۱۳۸۰ به استخدام نیروی انتظامی درآمد، که پس از ۱۸ سال خدمت به عنوان حافظ امنیت کشور به شهادت رسید.
۲۰۹۷

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهارمحال و بختیاری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


(تصاویر) نمایش موزیکال «شازده کوچولو»