لحظه وحشتناک سقوط زن آکروبات باز از ارتفاع 11 متری! +فیلم


زن آکروبات‌باز با آویزان شدن از گردن سرگرم اجرای حرکات آکروباتیکی بود که ناگهان در مقابل چشمان وحشت‌زده تماشاچیان به پایین سقوط کرد و صحنه‌ای وحشتناک را رقم زد.

لحظه وحشتناک سقوط زن آکروبات باز از ارتفاع 11 متری! +فیلم به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئویی که به تازگی منتشر شده است لحظه سقوط یک زن آکروبات‌باز حین اجرای برنامه در سالن تراپز در آدلاید استرالیا را به تصویر می‌کشد. این آکروبات‌باز عضو گروه سیرک ریو در حال اجرای حرکات آکروباتیک بود که ناگهان در مقابل چشمان وحشت‌زده حاضران در سالن از ارتفاع ۱۱ متری (۳۶ فوتی) به پایین سقوط کرد و صحنه‌ای وحشتناک را رقم زد.

ویدئویی که توسط یکی از تماشاچیان و با تلفن همراه تهیه شده است لحظه وقوع این حادثه را به تصویر می‌کشد. در این ویدئو در حالی که این آکروبات‌باز از ناحیه گردن از یک حلقه آویزان شده است دیده می‌شود. لحظاتی بعد ناگهان این زن کنترل خود را از دست می‌دهد و به پایین سقوط می‌کند. حاضران در سالن دانش آموزان کم سن و سالی بودند که از طرف یک مدرسه برای دیدن این سیرک اعزام شده بودند. بنا به گفته شاهدان عینی تعداد زیادی از کودکان تصور می‌کردند سقوط این آکروبات باز از بالای حلقه جزئی از برنامه اجرای او بوده است اما خیلی زود متوجه شدند که آکروبات باز دچار حادثه شده است.

پس از این حادثه این زن آکروبات باز بلافاصله با یک آمبولانس به بیمارستان منتقل شد. یکی از مسئولان برگزاری این سیرک در گفتگو با رسانه‌های محلی استرالیا گفت که این آکروبات باز ۲۸ ساله با وجود آنکه دچار شکستگی در چند نقطه از بدن شده، اما در شرایط مساعد به سر می‌برد.

انتهای پیام/

صحنه وحشتناکی که تماشاچیان سیرک شاهد آن بودند!

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


35 تصویر زمینه دخترانه جدید از عکس های شیک کیوت و با کلاس 2022