اسلام هراسی در بریتانیا تبدیل به غده سرطانی شده است


اسلام هراسی در بریتانیا تبدیل به غده سرطانی شده است

نتایج تحقیقات جدید در بریتانیا نشان دهنده رشد اسلامی در این کشور به دلیل تبیلغات منفی رسانه ها و سیاستمداران علیه اسلام و مسلمانان است.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از «mirror»،نتایج تحقیقات جدید در بریتانیا نشان دهنده رشد اسلامی در این کشور به دلیل تبیلغات منفی رسانه ها و سیاستمداران علیه اسلام و مسلمانان است.

بر اساس نظرسنجی جدید،18 درصد از مردن بریتانیا دیدگاه به شدت منفی نسبت به مسلمانان دارند و 31 درصد معتقدند که اسلام تهدید کننده شیوه زندگی در بریتانیا است.

در گزارش منتشر شده در این زمینه آمده است که اسلام هراسی در حال همگانی شدن در بریتانیا است به طوری که حتی رای دهندگان لیبرال و طبقه متوسط هم دیدگاه های ضد اسلامی پیدا کرده و آنها را بیان می کنند.

بریتانیایی ها همچنان دیدگاه منفی تری نسبت به مسلمانان در مقایسه با دیگر گروه های مذهبی دارند.

بر اساس این نظرسنجی حدود 31 درصد مدعی اند که اسلام تهدیدی برای زندگی بریتانیایی ها به شمار می آید.

رای دهندگان محافظه کار بیشترین سهم را در میان افرادی دارند که مسلمانان را بسیار منفی می بینند و حدود 26 درصد افرادی که مورد نظرسنجی قرار گرفته اند را تشکیل می دهند.

در این تحقیق که در بازه زمانی 26 آوریل تا اول می سال 2019 میلادی انجام شده است له طور کلی شش هزار و 118 نفر مورد نظرسنجی قرار گرفتند.

«روسی کارتر» یکی از محققان موسسه «امید نه نفرت» در بریتانیا می گوید که نفرت ضد اسلامی مدت هاست که به یک مشکل جدی در بریتانیا تبدیل شده است و اکنون همه طیف های سیاسی در این کشور را در بر گرفته است.»

وی افزود: «این یک غده سرطانی است که اگر مردم در برابر آن نایستند روز به روز بدتر می شود.همه ما نقش مهمی در مقابله با اسلام هراسی داریم که باید آن را ایفا کنیم.»

پایان پیام/7

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید