همایش ملی «مدیریت و فرماندهی از منظر امیرمومنان علی(ع)» برگزار می‌شود


همایش ملی «مدیریت و فرماندهی از منظر امیرمومنان علی(ع)»  برگزار می‌شود

ظریف‌منش با اعلام برگزاری همایش ملی «مدیریت و فرماندهی از منظر امیرمومنان علی (ع)» همزمان با دهه امامت و ولایت، گفت: این همایش در محورهای شش‌گانه و به میزبانی دانشگاه امام علی(ع) برگزار می‌شود.

خبرگزاری شبستان، گروه مهدویت و غدیر: همایش ملی «مدیریت و فرماندهی از منظر امیرمومنان علی (ع)» برگزار می شود.

بنابر این گزارش، «حسین ظریف منش» در حاشیه اولین نشست شورای سیاستگزاری این همایش گفت: این همایش علمی پژوهشی به منظور تبیین مدیریت و فرماندهی (چیستی ، چرایی و چگونگی) از نگاه امیرالمومنین علی علیه السلام از طریق اهداف و محورهای شش گانۀ تدوین شده برگزار می شود.

مدیرعامل بنیاد بین المللی غدیر تصریح کرد: با عنایت به اصولی که در گام دوم انقلاب از سوی رهبر معظم انقلاب مطرح شده است، ضرورت دارد در این حوزه نیز گام های بلندی برداشته شود و ساز و کار لازم برای رشد و تربیت مدیران کشور در تراز مدیران انقلاب اسلامی تدوین و ساماندهی شود.

وی ادامه داد: بنیاد بین المللی غدیر با تاسی از آموزه های مدیریتی و فرماندهی در سیرۀ امیرمومنان علی علیه السلام به عنوان بهترین شاخص و معیار مدیریتی در زندگی بشری این همایش را طراحی و با محورهای شش گانه دنبال می کند.

ظریف منشر درباره این محورها بیان کرد: تبیین اندیشه و گفتمان امیرالمومنین امام علی (ع) در موضوع مدیریت و فرماندهی، تدوین وتوسعۀ مفاهیم، مبانی، نظریه هادر موضوع فرماندهی ومدیریت مبتنی بر اندیشه و آرای امام علی (ع)، نهادینه سازی مبانی نظری وعملی آموزه های امیرالمومنین امام علی علیه السلام در مدیریت و فرماندهی و حکمرانی کشور ، ترسیم الگوی مدیریت و فرماندهی مطلوب از دیدگاه امام علی(ع)، آسیب شناسی مدیریت و فرماندهی جاری کشور با الهام از آموزه های نظری و عملی امیرالمومنین امام علی علیه السلام و بررسی شیوه های نوین کاربردی سازی آموزه های امیرالمؤمنین در حوزۀ فرماندهی و مدیریت محورهای این همایش هستند.

رئیس همایش ملی مدیریت و فرماندهی از منظر امیر مومنان علی علیه السلام اعلام کرد: با توجه به این فرمایش رهبر معظم انقلاب که فرمودند: اسلام برای سعادت بشریت، مدیریتی از نوع مدیریت امیرالمومنین علی علیه السلام را لازم می داند، پرداختن به این موضوعات را از نیاز های جدی امروز کشورهای اسلامی بخصوص نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می دانیم.

وی ادامه داد: لذا این همایش علمی پژوهشی با محوریت بنیاد بین المللی غدیر و با هماهنگی که با دانشگاه های کشور از جمله: امام صادق، امام حسین(ع)، امام علی(ع)، تهران، مالک اشتر، علامه طباطبایی(ره)، دفاع ملی، علوم انتظامی، شهید مطهری، شهید ستاری و آزاد اسلامی، سازمان صدا و سیما و شهرداری تهران انجام شده، برگزار می شود .

ظریف منش در پایان خاطرنشان کرد: دانشگاه امام علی علیه السلام میزبان این همایش است و فراخوان این همایش بزودی از رسانه های دیداری و شنیداری اعلام و اختتامیه و تجلیل از آثار برگزیده این همایش نیز در دهه امامت و ولایت برگزار می شود.

پایان پیام/9

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مهدویت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استایل عاشقانه گوگوش با جذابترین شوهرش + عکس ها ، بیوگرافی گوگوش و 4 شوهر رسمی اش