صدور ٤٢٠ هزار دفترچه بیمه سلامت برای مددجویان کمیته امداد


صدور ٤٢٠ هزار دفترچه بیمه سلامت برای مددجویان کمیته امداد

به گزارش شبکه خبری بانک و بیمه  بینا به نقل از مهر  به گزارش خبرگزاری مهر، داوود حاجی قاسمعلی بیان کرد: روابط عمومی پل ارتباطی سازمان با مردم است و به نوعی آیینه تمام نمای سازمان برای بیمه شدگان محسوب می‌شود. وی ادامه داد: اداره کل بیمه گری فعالیت‌ها و برنامه‌های مهمی از...

به گزارش شبکه خبری بانک و بیمه "بینا" به نقل از مهر

به گزارش خبرگزاری مهر، داوود حاجی قاسمعلی بیان کرد: روابط عمومی پل ارتباطی سازمان با مردم است و به نوعی آیینه تمام نمای سازمان برای بیمه شدگان محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: اداره کل بیمه گری فعالیت‌ها و برنامه‌های مهمی از جمله صدور دفترچه برای مددجویان کمیته امداد و استحقاق سنجی را پیش رو دارد که حضور روابط عمومی می‌تواند در اجرای موفقیت آمیز این اقدامات موثر واقع شود.

مدیرکل بیمه گری و درآمد سازمان بیمه سلامت ایران به دفاتر پیشخوان اشاره کرد و گفت: سالانه ٢٠ میلیون بار مراجعه به دفاتر پیشخوان برای اقدامات بیمه گری صورت می گیرد که روابط عمومی می‌تواند ازاین ظرفیت برای آگاهی و اطلاع رسانی به بیمه‌شدگان استفاده کند.

وی با اشاره به پوشش بیمه ای مددجویان کمیته امداد بیان کرد: با وجود آمادگی کامل دفاتر پیشخوان برای ارائه دفترچه به مددجویان در هفته گذشته تنها ۱۹ هزار مراجعه برای دریافت دفترچه صورت گرفته است.

حاج قاسمعلی ادامه داد: طبق آمار مددجویان کمیته امداد بیش از ٢ بار در سال به پزشک مراجعه نکرده‌اند و شاید عدم مراجعه به دفاتر پیشخوان به این دلیل باشد. لازم است اطلاع رسانی های لازم صورت گیرد تا سایر افراد نیز دفترچه خود را دریافت کنند.

وی در ادامه به موضوع استحقاق سنجی اشاره کرد و گفت: پروژه استحقاق سنجی برای بیمه شدگان سازمان از بدو مراجعه به مراکز درمانی در تمام استان‌های کشور در حال انجام است.

مدیرکل بیمه گری و درآمد سازمان بیمه سلامت ایران به رفع همپوشانی بیمه‌ای نیز اشاره کرد و افزود: براساس برنامه عملیاتی، رفع همپوشانی با همکاری سایر سازمان‌های بیمه‌گر در حال انجام است.

وی بر کیفیت اوراق دفاتر پیشخوان نیز تاکید کرد و گفت: در صورتی که اوراق از کیفیت لازم برخوردار نباشد اسناد مخدوش خواهند شد به همین دلیل باید کیفیت لازم در پیوستگی و بسته بندی اوراق رعایت شود تا خدشه ای به اسناد وارد نشود.

حاجی قاسمعلی بیان کرد: جذب مشارکت مردم در پرداخت حق بیمه به طور جدی در حال پیگیری است. در صورتی که ازمون وسع مصوب، ابلاغ و اجرایی شود، بیمه‌شدگانی که از وضعیت مالی خوبی برخوردارهستند باید در پرداخت حق بیمه خود سهیم شوند تا در نهایت افراد محروم و نیازمند جامعه تحت پوشش رایگان بیمه قرار گیرند.

کد خبر 4661331
صدور ٤٢٠ هزار دفترچه بیمه سلامت برای مددجویان کمیته امداد مهناز قربانی مقانکی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود نوحه ضربت خوردن امام علی