حمایت لوییس همیلتون از سباستین فتل پس از حادثه بریتانیا


فرمول یک ایران – بعد از اتفاقی که در گرندپری بریتانیا بین سباستین فتل و مکس ورشتپن رخ داد، لوییس همیلتون بیان کرده است که او از این شرایط سخت رها خواهد شد و بازگشت قدرتمندی را خواهد داشت. در طول رقابت فرمول یک بریتانیا 2019 ، مکس ورشتپن در پیچ ستو موفق به سبقت گیری شد اما چند لحظه بعد راننده فراری از پشت به او کوبید. در پی این برخورد ماشین تیم...

فرمول یک ایران – بعد از اتفاقی که در گرندپری بریتانیا بین سباستین فتل و مکس ورشتپن رخ داد، لوییس همیلتون بیان کرده است که او از این شرایط سخت رها خواهد شد و بازگشت قدرتمندی را خواهد داشت.

در طول رقابت فرمول یک بریتانیا 2019 ، مکس ورشتپن در پیچ ستو موفق به سبقت گیری شد اما چند لحظه بعد راننده فراری از پشت به او کوبید. در پی این برخورد ماشین تیم ردبول از پیست خارج شد و برای لحظاتی از زمین جدا شد. این تصادف او را به رده پنجم منتقل کرد اما به هر صورت توانست به خط پایان برسد. در طرف دیگر سباستین مجبور شد باله جلو خود را تعویض کند و 10 ثانیه جریمه زمانی نصیبش شد.

با امتیاز های به دست آمده از جایگاه پنجم و حذف شدن فتل از لیست ده راننده برتر گرندپری، مکس ورشتپن توانست به جایگاه سوم در میان رانندگان برسد. این حادثه بیشترین نفع را برای هم تیمی فتل، چارلز لکلرک داشت که توانست برروی رده آخر سکوی سیلورستون قرار گیرد.

حمایت لوییس همیلتون از سباستین فتل پس از حادثه بریتانیاحمایت لوییس همیلتون از سباستین فتل پس از حادثه بریتانیا مکس ورشتپن و سباستین فتل – بریتانیا 2019

لوییس همیلتون در مصاحبه ای در مورد اتفاق بین فتل و ورشتپن بیان کرد که:

من کاملا باور دارم که او بازخواهد گشت.

به اسطوره های تنیس نگاهی بیاندازید، او به مانند یکی از آنها در فرمول یک است. او مسابقه سختی را داشته است ولی او قهرمان چهار دوره فرمول یک است.

او خودش را باز می یابد اگر لازم بداند و در مسابقات بعدی قدرتمند ظاهر خواهد شد. این چیزیست که ورزشکاران بزرگ انجامش می دهند.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لاوروف: سران ارمنستان به دنبال برهم زدن روابط با روسیه هستند