به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ رضا کرملاچعب، مهاجم سابق تیم فوتبال پرسپولیس که به تیم گل گهر سیرجان پیوسته، درباره آخرین وضعیت این تیم به خبرنگار برنا گفت: تمرینات خوبی داشتیم به خصوص در اردوی کرمانشاه تمرینات بدنسازی را سپری کردیم و مثل اینکه مهره‌هایی که بگوویچ خواسته باشگاه توانسته جذب کند و انشالله امسال بتوانیم یک سورپرایز برای لیگ باشیم.

وی درباره اردوی پیش فصل افزود: اردوی داخلی به نفع ما بوده و یک تورنمنت چهارجانبه در شیراز است که می‌رویم تا بازی‌های دوستانه خوبی داشته باشیم

مهاجم گل گهر درباره موضوع احتمال مصدومیت در مسابقات پیش فصل گفت: اتفاقات فوتبال است و نمی‌توان تشخیص داد اما چون تیم‌ها در بدنسازی هستند مصدومیت برای همه تیم‌ها است. به نظرم این بازی‌های دوستانه قبل از شروع فصل خیلی خوب است.

وی درباره حضور در فنلاند افزود: یک سال در فنلاند بودم و توانستیم از لیگ یک به لیگ برتر صعود کنیم و به دلایل خانوادگی نتوانستم بمانم و به لیگ ایران برگشتم.

مهاجم گل گهر درباره هدف تیمش در لیگ تصریح کرد: گل گهر تیم خیلی خوبی است و مطمئن باشید از سورپرایزهای لیگ برتر است. کل تیم‌های لیگ برتر رقیب هستند و مشخص نیست امسال کدام تیم قهرمان می‌شود و کدام تیم سقوط می‌کند و ما تمام تلاشمان را می‌کنیم که جزو 10 تیم برتر باشیم. ما این تیم را با برنامه بالا آوردیم و انشالله بتوانیم با برنامه خیلی خوب در لیگ برتر بمانیم و نتایج خیلی خوبی را کسب کنیم.

وی درباره تاخیر در آغاز لیگ هم اظهار داشت: این موضوع به بدنسازی ما صدمه می‌زند چون تیمی که آماده شده باشد وقتی زمان یک باره تغییر کند به ضرر تیم می‌شود.

کرملاچعب درباره حضور جوانان در لیست سرمربی تیم ملی هم گفت: این طوری بچه‌ها بیشتر انگیزه می‌گیرند چون که ویلتموس نگاه خاصی به همه تیم ها دارد و با این لیستی که اردوی قبل داده مثل اینکه حتی لیگ یکی ها هم می‌توانند امیدوار باشند به اردوی تیم ملی دعوت شوند.

بازیکن سابق پرسپولیس پیرامون نتایج تیم سابقش در لیگ قبل تصریح کرد: فصل پیش واقعا پرسپولیس نتایج خوبی گرفت با آن همه مشکلاتی که داشت توانست قهرمان شود و برایشان آرزوی موفقیت می‌کنم.

وی در پایان درباره بازگشت به جمع سرخ پوشان پایتخت هم گفت: اگر خدا بخواهد دوست دارم به پرسپولیس برگردم و امیدوارم یک روزی این اتفاق برای من رخ بدهد.