خدمتی: در همه مسابقات خودم را در المپیک تصور می کنم/ شرایط اعزام به ریو وجود نداشت


خدمتی: در همه مسابقات خودم را در المپیک تصور می کنم/ شرایط اعزام به ریو وجود نداشت

ملی پوش المپیکی تیراندازی ایران گفت: در همه مسابقات به گونه ای تیر می‌زنم که گویی در المپیک هستم.

به گزارش خبرگزاری فارس، نجمه خدمتی ملی‌پوش تیراندازی کشورمان در باره مسابقات مرحله آزاد تفنگ بادی اظهارداشت: همانطور که می دانید تعداد شرکت کننده ها نسبت به دوره قبل بسیار زیاد بود، این مسابقات با توجه به حضور تیراندازان ملی سطح بسیار بالایی داشت. در واقع این مسابقات هم برای تیم ملی بود و هم آماده سازی جهت رقابت های پیش رو. خدا را شکر می‌کنم که در مرحله فینال و مقدماتی توانستم نفر اول شوم.

ملی‌پوش کشورمان درباره اینکه با فاصله کمی از مسابقات یونیورسیاد در مرحله سوم مسابقات آزاد تفنگ بادی شرکت داشت آیا توانسته بود برای رقابت ها ریکاوری کند، خاطرنشان کرد: یک هفته استراحت داشتم و بعد برای مسابقات حضور پیدا کردم. فکر می‌کنم از ۶ مرداد اردوهای ما شروع خواهد شد.

خدمتی درباره عدم حضور در مسابقات جهانی ریو عنوان کرد: من به این مسابقات اعزام نخواهم شد به خاطر بودجه و هزینه‌ای که این مسابقات دارد قرار است ورزشکارانی که سهمیه المپیک نگرفتند به این رقابت‌ها اعزام شوند. بعد از آن مسابقات قاره‌ای را پیش رو داریم که با تصمیم مربیان به عنوان آماده‌سازی المپیک در این رقابت شرکت خواهم کرد.

ملی‌پوش المپیکی کشورمان در پاسخ به این سوال که آیا فکر می کنی حضور در ریو می‌توانست به آماده‌سازی شما برای المپیک کمک کند تصریح کرد: برای هر ورزشکار المپیکی بسیار خوب است که در رقابت های مختلف حضور داشته باشد که به تجربیات او اضافه شود اما شرایط فدراسیون به گونه‌ای است که این امکان را ندارد تا من که سهمیه المپیک را گرفتم به این رقابت‌ها اعزام شوم، البته تصمیم مربی هم همین بود و من به تصمیم او احترام می‌گذارم.

خدمتی در پاسخ به سوالی دیگر مبنی بر اینکه در چند رقابت جهانی شرکت کرده و رکوردهای حریفانش را در المپیک چطور می بیند عنوان کرد: تیراندازی مانند سایر رشته ها قابل پیش‌بینی نیست ممکن است یک روز، روز ورزشکار باشد و بتواند حتی رکورد هم جابجا کند اما ممکن است یک روز حتی قهرمان جهان راهی فینال هم نشود.

ملی‌پوش تیراندازی کشورمان در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه شما در مسابقات جهانی آلمان توانستید رکورد جابجا کنید آیا به این دلیل بود که در ذخیره‌ها تیر زدید و فشاری به خاطر سهمیه المپیک روی شما نبود، یادآور شد: همه تیراندازان چه ذخیره چه آنهایی که در ترکیب اصلی قرار دارند همه در یک سالن تیر می‌زنند، همه در یک ساعت مسابقه می‌دهند. من هم خودم را برای المپیک آماده می کنم به خاطر همین در مسابقات خودم را در شرایطی تصور می کنم که گویی در المپیک هستم به همین دلیل هم استرس به من وارد می‌شود اما در مسابقات جهانی مونیخ در شرایط بسیار خوبی از نظر روحی قرار داشتم به همین دلیل رکورد زدم.

انتهای پیام/ر

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر