بازی Cyberpunk 2077 دارای چندین درجه سختی خواهد بود


بازی Cyberpunk 2077 دارای چندین درجه سختی خواهد بود

از زمان برپایی همایش E3 امسال، سی‌دی پراجکت روز به روز اخبار بیشتری از بازی Cyberpunk 2077 منتشر کرده و به اطلاعات ما افزوده است.  جهان و روایت بازی Cyberpunk 2077 چگونه خواهد بود؟ در چند روز گدشته متوجه شدیم که با وجود آزادی کامل در نحوه تعامل با NPC، بازیکن نمی‌تواند به کودکان و شخصیت‌های غیرقابل بازی مرتبط به روایت داستان صدمه‌ای برساند. به...

از زمان برپایی همایش E3 امسال، سی‌دی پراجکت روز به روز اخبار بیشتری از بازی Cyberpunk 2077 منتشر کرده و به اطلاعات ما افزوده است.

در چند روز گدشته متوجه شدیم که با وجود آزادی کامل در نحوه تعامل با NPC، بازیکن نمی‌تواند به کودکان و شخصیت‌های غیرقابل بازی مرتبط به روایت داستان صدمه‌ای برساند. به علاوه سه طرق مختلف زندگی برای شخصیت اصلی وجود دارد که هر کدام تاثیر خاصی بر نحوه اجرای عملیات‌ها در نایت سیتی خواهند گذاشت.

اکنون آلوین لیو، کارگردان بخش رابط کاربری بازی Cyberpunk 2077 در گفتگوی خود با WCCF Tech در رابطه با درجه‌های سختی متعدد آن صحبت کرده است که همچون ویچر 3 تنظیمات جدایی برای بازیکنان باتجربه و کم‌تجربه وجود خواهد شد.

به نظرم جالب‌ترین بخش، حالت Hardcore است که رابط کاربری UI هم از دسترس بازیکن خارج می‌شود و چالشی به معنای واقعی برای بازیکنان ایجاد می‌کند. بر عکس، اگر کسی می‌خواهد خیلی راحت و بی‌دغدغه بازی کند تا داستان را بهتر متوجه بشود و تجربه چندانی هم در شوترهای اول شخص ندارد، حالت مخصوصی برای آن‌ها نیز در نظر گرفته شده است.

برای این کار اسلحه‌های خاصی در نظر گرفته‌ایم. اگر دموی سال قبل خاطرتان باشد، اسلحه‌ای تحت عنوان “هوشمند” داشتیم که به بازیکن کمک می‌کرد راحت‌تر نشانه‌گیری کند. گلوله‌ها آهسته‌تر شلیک می‌شوند و معمولاً کمی هم ضعیف‌تر خواهند بود. اگر حس می‌کنید که نشانه‌گیری شما تعریفی ندارد، همیشه می‌توانید از اسلحه هوشمند استفاده کنید.

نکته دیگر در آب و هوای پویا بازی Cyberpunk 2077 و تعامل شخصیت‌های غیرقابل با آن است. به طور مثال زمانی که باران بگیرد، دنبال سرپناه خواهند بود که خیس نشوند. با توجه به آلوده بودن نایت سیتی، می‌توانید انتظار باران اسیدی را نیز داشته باشید. قصد داریم در رابطه با شهر پرجمعیت و آلودگی و گرمایش زمین و اینجور مسائل بیشتر مانور دهیم.

بازی Cyberpunk 2077 دارای چندین درجه سختی خواهد بودبازی Cyberpunk 2077 دارای چندین درجه سختی خواهد بود

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا