خالقین سریال Westworld اطلاعاتی در رابطه با شخصیت مرموز آرون پاول دادند


خالقین سریال Westworld اطلاعاتی در رابطه با شخصیت مرموز آرون پاول دادند

هنوز مدت زمان زیادی تا شروع فصل سوم سریال Westworld شبکه HBO باقی مانده و طرفداران برای پیدا کردن پاسخ سوالات خود باید تا سال 2020 صبر کنند. فیلم‌هایی که به سریال تبدیل شده‌اند ؛ نگاهی به بهترین و بدترین‌ها پس از اتفاقات شوک‌برانگیز فصل دوم سوالات زیادی در ذهن بینندگان ایجاد شد و از زمانی که آرون پاول، بازیگر محبوب سریال Breaking Bad نیز به جمع...

هنوز مدت زمان زیادی تا شروع فصل سوم سریال Westworld شبکه HBO باقی مانده و طرفداران برای پیدا کردن پاسخ سوالات خود باید تا سال 2020 صبر کنند.

پس از اتفاقات شوک‌برانگیز فصل دوم سوالات زیادی در ذهن بینندگان ایجاد شد و از زمانی که آرون پاول، بازیگر محبوب سریال Breaking Bad نیز به جمع بازیگران فصل سوم اضافه شد، تعداد سوالات چند برابر شده است. اولین تریلر فصل سوم سریال Westworld، نگاه گذرایی به شخصیت پاول در داستان داشت که به نظر می‌رسد رابطه مستقیمی با دلورس خواهد داشت.

اکنون لیزا جوی و جاناتان نولان، خالقین سریال در گفتگوی جدید خود با Entertainment Weekly اطلاعات تازه‌ای در رابطه با نقش مرموز آرون پاول، کارگر ساختمانی به نام کِیلِب ساکن لس آنجلس دادند و اینکه چه انتظاری از فصل جدید داشته باشیم. نولان گفت:

شخصیت آرون، طرز تفکر و تصور دلورس از ذات بشریت را تغییر خواهد داد. از آن دسته افرادی است که فرصت رفتن به وست ورلد را پیدا نمی‌کند.
جوی ادامه داد:

اکنون با عواقب کشتار و خون‌ریزی پارک روبه رو خواهیم شد. زمانی که تمامی آن‌ها از پارک خارج شدند و دلورس به آن چیزی که می‌خواست رسید. به همین خاطر دوست داریم بدانیم حالا چگونه با دنیا تعامل برقرار خواهد کرد و نقشه‌اش چیست. داستانی که برای روایت آن خیلی هیجان‌زده‌ایم.

نولان در ادامه از خطی بودن فصل جدید سریال Westworld چنین گفت:

فصل جدید دیگر کمتر با بازی‌های حدس‌زدنی روبه رو خواهیم شد و بیشتر بر تجربه رویارویی میزبان‌ها با خالقین خود تمرکز خواهد کرد. بخشی از داستان در غرب کشور ایالات محتده رخ می‌دهد که حکم ریشه داستانی سریال را دارد. ایده “غرب مساوی با مکانی وحشی” تنها به تپه‌های نزدیک یا کوه‌های آن سر افق محدود نمی‌شود. کم کم دلورس متوجه می‌شود که چه بلایی بر سر غرب حقیقی آمده است.

خالقین سریال Westworld اطلاعاتی در رابطه با شخصیت مرموز آرون پاول دادندخالقین سریال Westworld اطلاعاتی در رابطه با شخصیت مرموز آرون پاول دادند

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها