سریال Stranger Things به دلیل قانون مراسم Emmy نامزد دریافت جایزه نشد


سریال Stranger Things به دلیل قانون مراسم Emmy نامزد دریافت جایزه نشد

سریال Stranger Things یکی از پرطرفدارترین سریال‌های شبکه نتفلیکس است ولی متاسفانه امسال بازیگران این سریال هیچ جایزه امی را به خانه نخواهند برد. سریال Stranger Things از زمان انتشارش در سال 2016 تا به حال ارتباط خوبی با بینندگان بر قرار کرده به طوری که هر فصل از این سریال رکوردهای جدیدی برای غول صنعت استریم یعنی شبکه نتفلیکس ثبت کرده است. این...

سریال Stranger Things یکی از پرطرفدارترین سریال‌های شبکه نتفلیکس است ولی متاسفانه امسال بازیگران این سریال هیچ جایزه امی را به خانه نخواهند برد.

سریال Stranger Things از زمان انتشارش در سال ۲۰۱۶ تا به حال ارتباط خوبی با بینندگان بر قرار کرده به طوری که هر فصل از این سریال رکوردهای جدیدی برای غول صنعت استریم یعنی شبکه نتفلیکس ثبت کرده است. این سریال به دلیل طرفداران زیادی که دارد جوایز متعددی هم برده است که از جمله آن‌ها می‌توان به جایزه SAG برای بهترین اثر کلی تلویزیونی اشاره کرد. به نظر می‌رسد که فصل جدید سریال Stranger Things نیز با به تصویر کشیدن اتفاقات عجیب و غریب جدید توانسته تا محبوبیت سریال را حفظ کند. به همین دلیل شانس این که این سریال بتواند جایزه امی‌های زیادی را به خانه ببرد بسیار بالا است. وقتی لیست نامزدهای امی منتشر شد بسیاری از طرفداران از این که نامی از سریال Stranger Things در آن نبود نا امید شدند ولی باید بدانید که حذف شدن این سریال از مراسم امی امسال دلیل کاملا مشخصی دارد.

یک سریال برای این که برای دریافت جایزه امی نامزد شود باید قسمت‌هایش را بین 1 ژوئن 2018 و 31 مه 2019 منتشر کند. فصل دوم سریال Stranger Things در اکتبر ۲۰۱۷ و فصل سوم این سریال نیز در ۴ ژوئیه امسال منتشر شد. این اتفاق باعث شده است که سریال Stranger Things فقط برای شرکت در مراسم امی سال آینده واجد شرایط باشد. دو فصل اول برای پنج بخش سریال درام برجسته، بازیگر مکمل مرد برجسته سریال درام(دیوید هاربور)، بازیگر مکمل زن برجسته سریال درام(میلی بابی براون)، کارگردانی برجسته برای سریال درام و نویسندگی برجسته برای سریال درام نامزد شد که نامزدهای دو مورد آخر مت و راس دافر هستند.

فصل جدید سریال Stranger Things در تابستان سال 1985 هاوکینز ایندیانا جریان دارد. مدرسه‎ها تعطیل هستند و یک مرکز خرید جدید افتتاح شده است و شخصیت‎های سریال در حال طی کردن دوران بلوغ خود هستند. رابطه هایی عاطفی بین اعضای گروه شکل می‎گیرد که اوضاع را کمی تغییر می‎دهد و آن‎ها باید ببینند که چگونه می‎توانند فرآیند بزرگ شدن و رشد کردن را بدون این که از هم جدا شوند طی کنند. در همین حال است که خطر از راه می‎رسد. شهر توسط دشمنان قدیمی و جدید تهدید می‎شود و آن‎ها متوجه می‎شوند بدی هیچوقت پایان نمی‎پذیرد بلکه تکامل می‎یابد. در نهایت آن‎ها متوجه می‎‎شوند که برای نجات یافتن مجبور هستند که با هم باشند و بار دیگر می‎فهمند که دوستی از ترس قو‎ی‎تر است.

طرفداران سریال Stranger Things ممکن است از این که برای فهمیدن عملکرد سریال در مراسم امی مجبورند یک سال دیگر صبر کنند ناراضی باشند پس بهتر است حواسمان را به سریال معروف دیگری که امسال در مراسم حضور دارد معطوف کنیم. فصل هشت سریال Game of Thrones که جنجال بزرگی به پا کرد امسال رکورد تعداد نامزدی برای مراسم امی را شکاند. این سریال هر سال در مراسم امی عملکرد خوبی داشته است ولی امسال با 32 نامزدی از جمله نامزدی سریال درام برجسته و 10 نامزدی برای بازیگرانش همه را در بهت فرو برد.

نظر شما درباره سریال Stranger Things چیست؟ آیا شما هم از عدم حضور این سریال در مراسم امی ناراحت شدید؟

سریال Stranger Things به دلیل قانون مراسم Emmy نامزد دریافت جایزه نشدسریال Stranger Things به دلیل قانون مراسم Emmy نامزد دریافت جایزه نشد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بیوگرافی نسرین جواد زاده زیباترین بازیگر ایرانی / در جذابیت تک است + عکس شوهرش