بررسی ویدیویی عملکرد گیمینگ گوشی سامسونگ گلکسی A70


بررسی ویدیویی عملکرد گیمینگ گوشی سامسونگ گلکسی A70

سامسونگ گلکسی ای 70 (Samsung Galaxy A70) با برخورداری از سخت افزار قوی و نمایشگر بزرگ و باکیفیت، می‌تواند انتخاب خوبی برای علاقه‌مندان به گیمینگ باشد. در ادامه، ویدیوی بررسی عملکرد گلکسی A70 در زمینه گیمینگ را تماشا می‌کنید. امروزه تنوع بازی های موبایلی بسیار زیاد شده و اکنون می‌توان گوشی های هوشمند را یکی از پلتفرم‌های گیمینگ دانست. به همین دلیل...

سامسونگ گلکسی ای 70 (Samsung Galaxy A70) با برخورداری از سخت افزار قوی و نمایشگر بزرگ و باکیفیت، می‌تواند انتخاب خوبی برای علاقه‌مندان به گیمینگ باشد. در ادامه، ویدیوی بررسی عملکرد گلکسی A70 در زمینه گیمینگ را تماشا می‌کنید.

امروزه تنوع بازی های موبایلی بسیار زیاد شده و اکنون می‌توان گوشی های هوشمند را یکی از پلتفرم‌های گیمینگ دانست. به همین دلیل تولیدکنندگان گوشی های هوشمند سعی می‌کنند محصولات خود را با سخت افزار قوی، باتری بادوام و نمایشگر بزرگ و باکیفیت عرضه کنند تا کاربران تجربه لذت‌بخشی از بازی کردن با گوشی خود داشته باشند.

سامسونگ گلکسی ای 70 (Samsung Galaxy A70) جدیدترین میان رده پریمیوم شرکت سامسونگ است که اخیرا وارد بازار شده و محبوبیت زیادی هم بین کاربران به دست آورده است. گلکسی A70 سامسونگ دارای صفحه نمایش سوپر آمولد 6.7 اینچی با رزولوشن 2400 در 1080 پیکسل، چیپست اسنپدراگون 675، پردازشگر گرافیکی آدرنو 612، حافظه ذخیره‌سازی داخلی 64 یا 128 گیگابایتی، 6 یا 8 گیگابایت رم و باتری 4500 میلی‌آمپرساعتی است که این مشخصات، آن را به یک گوشی مناسب برای گیمینگ تبدیل می‌کند.

اینک در گیم شات قصد داریم توان گیمینگ گلکسی A70 را بررسی کنیم و برای این کار بازی‌های محبوبی چون Brawl Stars، آسفالت 9 و پابجی موبایل را روی آن تست کردیم. با ما همراه باشید و ویدیوی بررسی عملکرد گیمینگ گلکسی ای 70 را مشاهده کنید:

ویدیوی بررسی عملکرد گلکسی A70 در زمینه گیمینگ

دانلود ویدیو

بررسی ویدیویی عملکرد گیمینگ گوشی سامسونگ گلکسی A70بررسی ویدیویی عملکرد گیمینگ گوشی سامسونگ گلکسی A70

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ سلام فرمانده 3 ابوذر روحی