فدراسیون والیبال شرایط بهتری نسبت به دیگر فدراسیونها دارد


فدراسیون والیبال شرایط بهتری نسبت به دیگر فدراسیونها دارد

مشهد- ایرنا- همه فدراسیون‌ های ورزشی مشکلات جدی دارند ولی شرایط فدراسیون والیبال بهتر است.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزیر ورزش و جوانان گفت: ذائقه مردم با والیبال شیرین می‌شود و آنان والیبال را نماد قدرت ملی می دانند لذا باید این نماد را حفظ کنیم.

محمد رضا داورزنی عصر پنجشنبه در نشست مجمع سالانه فدراسیون والیبال در مشهد افزود: باید استعدادها را از همان ابتدا در مسیر رشد قرار دهیم تا جایگزین مناسب در تیم ملی داشته باشیم و به کادر فنی فرصت دهیم تا نقاط ضعف را برطرف کنند.

وی اظهار داشت: بازیکنان والیبال ساحلی جهان دو منظوره نیستند و در این زمینه به صورت تخصصی فعالیت دارند و ما نیز باید این روند را در پیش گیریم و زمینه مالی آنان را تقویت کنیم.

وی گفت: برخی از فدراسیون‌ها مشکلات مالیاتی دارند، باید مالیات ها را از سال ۹۱ تا ۹۶ که رقم کلانی است، پرداخت کنند، البته این موضوع منطقی نیست که فدراسیون ها از دولت کمک می گیرند و بعد به دولت مالیات می دهند، این موضوع همخوانی ندارد.

داورزنی در باره بدهی همراه اول به فدراسیون والیبال افزود: مسئولین شبکه همراه اول به تعهدات خود عمل نکرده و از دو سال گذشته واریزی هواداران به فدراسیون را پرداخت نکرده اند لذا فدراسیون باید آن را پیگیری کند.

وی مبلغ بدهی باشگاه ها را به این فدراسیون حدود ۱۳۰ میلیارد ریال اعلام کرد و اظهار داشت: باشگاه ها باید پول ورودی به لیگ برتر و درصدی از بدهی بازیکنان را که ما پرداخت کردیم بپردازند، همچنین بدهی برخی باشگاه های منحل شده به بازیکنان را نیز فدراسیون پرداخت کرده تا در فدراسیون جهانی دچار مشکل نشویم.

وی همچنین بیشترین بدهی باشگاهی را در لیگ مربوط به شهرداری ارومیه عنوان کرد.

۳۲۲۱/‏‬ ۶۰۵۳

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ علیراد قسمت