پلیس به مطالبات مردم پاسخ دهد


پلیس به مطالبات مردم پاسخ دهد

بجنورد- ایرنا- نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: امنیت امروز از جنبه سخت افزاری و فیزیکی به حوزه نرم افزاری را نیز شامل می شود که لازم است پلیس نسبت به پاسخگویی به مطالبات مردمی، به ویژه در حوزه امنیت اجتماعی به بهترین شکل ممکن اقدام کند.

به گزارش پنجشنبه ایرنا حجت الاسلام و المسلمین ابوالقاسم یعقوبی در جمع کارکنان یگان ویژه خراسان شمالی اظهار داشت: برنامه ریزی راهبردی بر مبنای فرامین راهگشای رهبر معظم انقلاب ضرورتی اساسی و راهبردی محوری در عرصه خدمت به مردم است و بر این اساس امنیت اجتماعی به عنوان مهم‌ترین شاخصه امنیت در عرصه ملی باید مورد توجه جدی باشد.

وی حمایت و پشتیبانی مردم را لازمه تحقق امنیت در عرصه‌های مختلف خواند و با بیان اینکه تقویت نیروی انتظامی، تقویت ملی را به دنبال دارد، افزود: بی تردید همگان باید همواره به پاس تلاش‌های شبانه روزی پلیس در ایجاد امنیت، قدردان وجود یک پلیس خدمتگزار در جامعه اسلامی باشند.
امام جمعه بجنورد با تقدیر از زحمات و تلاش‌های بی وقفه کارکنان نیروی انتظامی در عرصه ایجاد نظم و امنیت در سطح استان، امنیت را زیربنای اصلی توسعه اقتصادی عنوان کرد.
وی اظهار داشت: بی تردید بخشی از امنیت امروز کشور را مدیون تلاش‌های کارکنان نیروی انتظامی هستیم، که این مهم ارمغان آور پیشرفت و توسعه در ابعاد مختلف بوده است.
حجت الاسلام یعقوبی با اشاره به رسالت خطیر و مأموریت حساس نیروی انتظامی در تولید، تأمین و حفظ امنیت فردی و اجتماعی اظهار داشت: پلیس با تلاش جهادی و احساس مسئولیت ویژه به خوبی از عهده انجام این مأموریت برآمده و طعم امنیت و آرامش را به کام مردم شیرین کرده است.
نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی با تاکید بر رعایت اخلاق و رفتار اسلامی در انجام مأموریت‌های پلیس گفت: اخلاق مداری و رفتار اسلامی رمز موفقیت پلیس در روند برقراری امنیت اجتماعی است.
۷۱۸۵/۵۱۳۲

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان شمالی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا