عکس ؛ تصویری از تمرینات سرخپوشان در آمریکا


لیورپول که برای اردوی پیش‌فصل خود به آمریکا سفر کرده به محض ورود به این کشور اولین تمرین خود را زیر نظر یورگن کلوپ برگزار کرد. نوشته عکس ؛ تصویری از تمرینات سرخپوشان در آمریکا اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

عکس ؛ تصویری از تمرینات سرخپوشان در آمریکا

اولین تمرین لیورپول در اردوی پیش‌فصل آمریکا
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۲۷ تیر ۱۳۹۸ | ۱۵:۵۴
عکس ؛ تصویری از تمرینات سرخپوشان در آمریکا

لیورپول که برای اردوی پیش‌فصل خود به آمریکا سفر کرده به محض ورود به این کشور اولین تمرین خود را زیر نظر یورگن کلوپ برگزار کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

ستاره‌های لیورپول که برای شرکت در اردوی پیش‌فصل به آمریکا سفر کرده‌اند به فاصله کمی بعد از ورود به این کشور اولین تمرین خود را زیر نظر سرمربی‌شان یورگن کلوپ و کادر فنی برگزار کردند. لیورپول در جریان این تور پیش‌فصل در آمریکا با بوروسیا دورتموند، سویا و اسپورتینگ لیسبون بازی‌هایی دوستانه انجام خواهد داد.

چند ساعت بعد از فرود هواپیمای حامل لیو‌رپول در آمریکا، بازیکنان این تیم اولین جلسه تمرینی خود را برگزار کردند. ستاره‌های قرمزپوش لیورپو‌ل به رهبری کاپیتان جردن هندرسون در این تمرین شرکت کردند. تمرینی که زیر نظر یورگن کلوپ انجام شد.

لیورپول در جریان تور آمریکا سه بازی دوستانه انجام خواهد داد. اولین بازی دوستانه قرمزهای آنفیلد در استادیوم نوتردام ایالت ایندیانا مقابل بوروسیا دورتموند برگزار خواهد شد. مرسی‌سایدی‌ها سپس راهی بوستون شده و مقابل سویا بازی خواهند کرد. آخرین دیدار لیورپول در استادیوم یانکی نیویورک مقابل اسپورتینگ لیسبون خواهد بود.

بازیکنان لیورپو‌ل که در این جلسه تمرینی، فعالیت سخت بدنی را پشت سر می‌گذاشتند سرحال و بشاش به نظر می‌رسیدند و ویرژیل فن‌دایک یکی از شادترین بازیکنان این جلسه تمرینی لیورپول بود.

عکس ؛ تصویری از تمرینات سرخپوشان در آمریکا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر