رو دست یوونتوس به بارسا؟ نیمار همبازی رونالدو می‌شود؟


ملاقات پدر نیمار با مدیر ورزشی یوونتوس شایعه پیوستن ستاره برزیلی پاری‌سن‌ژرمن به بانوی پیر را قوت بخشید. نوشته رو دست یوونتوس به بارسا؟ نیمار همبازی رونالدو می‌شود؟ اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

رو دست یوونتوس به بارسا؟ نیمار همبازی رونالدو می‌شود؟

ملاقات پدر نیمار با مدیر ورزشی یوونتوس
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۲۷ تیر ۱۳۹۸ | ۱۶:۲۷
رو دست یوونتوس به بارسا؟ نیمار همبازی رونالدو می‌شود؟

ملاقات پدر نیمار با مدیر ورزشی یوونتوس شایعه پیوستن ستاره برزیلی پاری‌سن‌ژرمن به بانوی پیر را قوت بخشید.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

نیمار که این روزها شایعه بازگشتش به بارسلونا مطرح است، ممکن است برای ادامه دوران حرفه‌ای‌اس سر از ایتالیا در بیاورد. بر اساس گزارش شبکه تلویزیونی «رای اسپورت» پدر نیمار که مدیر برنامه‌های پسرش هم هست، در شهر تورین با فابیو پاراتیچی، مدیر ورزشی تیم فوتبال یوونتوس دیداری خواهد داشت و ممکن است پاراتیچی از این فرصت برای انتقال این بازیکن برزیلی به جمع راه‌راه پوشان تورین استفاده کند.

بر اساس گزارش‌های منتشرشده نیمار پس از دو فصل حضور در پاری‌سن‌ژرمن علاقه‌ دارد تا به بارسلونا بازگردد، اما به نظر عملی شدن این انتقال آسان نیست چرا که پاری‌سن‌ژرمن پیشنهاد بارسلونا برای دریافت ۴۰ میلیون یورو به علاوه دو بازیکن این تیم که از بین فیلیپه کوتینیو، ایوان راکیتیچ و عثمان دمبله است را برای فرستادن نیمار به نوکمپ نپذیرفته است. در واقع باشگاه پاری‌سن‌ژرمن تمایلی به معاوضه بازیکن با بارسلونا ندارد و تنها در صورت دریافت پیشنهاد نقدی بیش از ۲۲۲ میلیون یورو حاضر به فروش نیمار ۲۷ ساله است.

نیمار‌ تابستان ۲۰۱۷ پس از اینکه بند فسخ قرارداد ۲۲۲ میلیون یورویی‌اش توسط پاری‌سن‌ژرمن فعال شد، به حضور چهار ساله‌اش در جمع آبی‌واناری‌ها پایان داد. او در طول دو فصل حضورش در جمع پاریسی‌ها ۵۱ گل در ۵۸ بازی به ثمر رسانده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


سلام...