سرپرست دبیرکلی فدراسیون : باید مشکلات داوری را به حداقل برسانیم


سرپرست دبیرکلی فدراسیون در جمع ناظران داوری گفت کمیته داوران در راستای توسعه فوتبال و پیشرفت داوری وظایف سنگینی را بر عهده دارد. نوشته سرپرست دبیرکلی فدراسیون : باید مشکلات داوری را به حداقل برسانیم اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

سرپرست دبیرکلی فدراسیون : باید مشکلات داوری را به حداقل برسانیم

ابراهیم شکوری : همه ما باید به ممبینی کمک کنیم
نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۲۷ تیر ۱۳۹۸ | ۱۷:۱۱
سرپرست دبیرکلی فدراسیون  : باید مشکلات داوری را به حداقل برسانیم

سرپرست دبیرکلی فدراسیون در جمع ناظران داوری گفت کمیته داوران در راستای توسعه فوتبال و پیشرفت داوری وظایف سنگینی را بر عهده دارد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، ابراهیم شکوری ضمن خیرمقدم به والنتین ایوانوف مدرس این دوره و کلیه ناظران و پیشکسوتان داوری عنوان کرد:

خوشبختانه سال گذشته این افتخار را داشتیم که در رشت در کنار ایوانواف باشیم. در ابتدا باید یک تشکر ویژه از اصفهانیان، سهرابی و رفعتی بابت زحماتی که طی سالیان گذشته در عرصه داوری کشیدند، داشته باشیم. با توجه به مشکلات فراوانی که فوتبال داشتند بسیار تلاش کردند داوری ما روبه جلو حرکت کند.

وی در ادامه اظهار داشت:

از شما عزیزان می‌خواهم نهایت استفاده را از حضور مدرس برجسته‌ای مانند والنتین ایوانوف از این کلاس داشته باشید تا با کمک یکدیگر بتوانیم مشکلات داوری را به حداقل برسانیم.

ابراهیم شکوری در پایان خاطر نشان کرد:

آنچه مسلم است کمیته داوران در راستای توسعه فوتبال و پیشرفت داوری وظایف سنگینی را بر عهده دارد و همه ما باید به ممبینی کمک کنیم. فدراسیون فوتبال مثل همیشه تمام سعی خود را در این زمینه انجام می دهد و از جامعه داوران حمایت می‌کند تا بتوانیم جایگاه واقعی داوری را در سطح فوتبال بدست بیاوریم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال ملی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟