میترا استاد در فیلم اخراجی ها فقط سیاه لشگر بود + فیلم گفتگوی اختصاصی


میترا استاد در فیلم اخراجی ها فقط سیاه لشگر بود + فیلم گفتگوی اختصاصی

رکنا: میترا استاد که توسط محمد علی نجفی کشته شده است بارها در فیلم ها نقش های کوتاه داشته است و خیلی به شهرت علاقه داشت. یکی از این قیلم ها اخراجی های 3 بود که میترا استاد در آن بازی چند ثانیه ای داشته است.

رضا رویگری که پس از سالها دوری از صحنه تئاتر ،پنجم مردادماه با نمایش نامه حسن کچل به کارگردانی امید اسدی در تماشاخانه ایران تماشا نقش آفرینی می کند از ماجرای ورودش به این نمایش نامه تا هم بازی شدن خود با میترا استاد در اخراجی های 3 مسعود ده نمکی ودلتنگی اش برای خوانندگی می گوید.

رضا رویگری که سابقه بازیگری او به دهه شصت برمی گردد و درکارنامه هنری خود بازی در فیلم هایی همچون بوتیک،اجاره نشین ها و مختارنامه را دارد در گفت و گو با خبرنگار رکنا گفت:

مدتی قبل امید اسدی کارگردان نمایش حسن کچل برای حضور در این تئاتر از من دعوت کرد،اثری از زنده یاد علی حاتمی که بدون شک افتخارمی کنم که می توانم در این کار باشم.

وی در ادامه گفت:من مثل آدمی هستم که سالها از کشورش دور بوده و حالا با نمایش حسن کچل دوباره به صحنه تئاتر که مثل کشورم ایران دوستش دارم خوشحال هستم .

او در ادامه با بیان اینکه همسرش تارا کریمی در این نمایش بازی می کند افزود:یک بار دیگر هم همسرم در فیلمی که خودم ساختم بازی کرده بود و حالا نیز در نمایش حسن کچل نقش آفرینی دارد و باعث سربلندی ام شده است.

رویگری که به خاطر بیماری چند سالی است کم تر در عرصه بازیگری ظاهر شده است با اشاره به اینکه سریال مختارنامه اثر داوود میرباقری یکی از آثار جاوادنه تلوزیونی است گفت:این روزها با عکس من و فریبرز عرب نیا درفضای مجازی شوخی می کنند.مختارنامه جزء آثاری است که بین مردم طرفدارانی زیادی دارد و فکر نمی کنم شوخی کردن با شخصیت های این اثر کار درستی باشد.اگر با من شوخی کنند به دل نمی گیرم اما شوخی با شخصیت های مختارنامه مرا ناراحت می کند.

این بازیگر قدیمی از هم بازی شدن خود با میترا استاد در اخراجی ها ساخته مسعود ده نمکی نیز گفت:

من این خانم را نمی شناختم ،در آن سکانس که شما می گویید و در آن روز حدود 200 نفر هنرور وجود داشتند و فکر می کنم این خانم که شما می گویید جزو این افراد بوده است.

«درهمین رابطه چندی پیش این مسعود ده نمکی درباره میترا استاد گفته بود: ارتباط این خانم با همان کارگردانی ‌است که در این مدت از انتشار خبر‌ها برآشفته شدند و واکنش‌های تندی نشان دادند. من هیچ ‌ارتباطی با میترا استاد نداشتم. می‌دانم کدام کارگردان است، اما نمی‌گویم بهتر است خودتان به ‌دنبالش بگردید.» ‌

یک پای رویگری در دنیای موسیقی است و با شنیدن آ؛هنگ ایران ایران به یاد او می افتیم .این روزها رضا رویگری دلش هوای خوانندگی کرده .او در این باره می گوید:شش سالی می شود که حتی یک بیت را هم نخواندم ،یعنی به خاطر بیماری نتوانسته ام بخوانم .اما خب تا یک ماه دیگر قطعه ای اجرا و منتشر می کنم.

او درباره خبرهایی که درباره مردنش در فضای مجازی پخش می شود نیز می گوید:من زنده هستم ،اما این را خودم می دانم ،همسرم می داند اما هربار که خبر مرگ مرا منتشر می کنند افراد زیادی که به من تعلق خاطر دارند با نگرانی تماس می گیرند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


می دانستید مادر ترانه علیدوستی یک هنرمند معروف است؟ | شباهت جالب ترانه علیدوستی به مادر...