شهردار: سایت سورتمه سواری در فضای سبز صیاد گرگان ساخته می شود


شهردار: سایت سورتمه سواری در فضای سبز صیاد گرگان ساخته می شود

گرگان - ایرنا - شهردار گرگان گفت: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته و با هدف کاهش تمرکز گردشگران بر جنگل ناهارخوران و النگدره؛ طرح احداث سایت سورتمه سواری در محدوده فضای سبز بلوار صیاد شیرازی این شهر اجرایی می شود.

عبدالرضا دادبود در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی اظهار داشت: احداث سایت سورتمه سواری در محدوده فضای سبز صیاد با سرمایه گذاری ۲۰۰ میلیارد ریالی بخش خصوصی انجام می شود و موضوع در شورای عالی سرمایه گذاری گرگان به تصویب رسید.

این طرح در مجموعه جنگل های سوزنی برگ مقابل بیمارستان شهید صیاد شیرازی گرگان به اجرا در خواهد آمد.

شهردار گرگان افزود: فراخوان انتخاب شرکت های توانمند و دارای سابقه در این حوزه داده شده تا با تعیین پیمانکار مذاکرات نهایی در دستور کار قرار گیرد.

دادبود اظهار داشت: بر اساس طرح شرکت مشاور احداث سایت سورتمه سواری باید حداکثر ظرف یک سال و با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال تکمیل شود.

شهردار گرگان با بیان اینکه در زمان حاضر در استانهای تهران و گیلان مجموعه سورتمه سواری فعال بوده و با استقبال مواجه است؛ گفت: تجهیزات این سایت باید از خارج کشور وارد شود و اندک واحدهای تولیدی داخلی فعال در این بخش صرفاً توانایی مونتاژ را دارند.

دادبود تصریح کرد: برای ساخت سایت سورتمه سواری هیچ درختی در مجموعه جنگلی صیاد گرگان قطع نخواهد شد و پیوست مقدماتی اجرای طرح برای استعلام به نهادهای متولی همچون محیط زیست و آب منطقه ای ارسال شده است.

وی ابراز امیدواری کرد با ایجاد سایت های گردشگری در نواحی مختلف شهر گرگان بتوان از تمرکز گردشگران بویژه در محور ناهارخوران و النگدره که با مشکل ترافیک هم مواجه است؛ کاسته شود.

به گزارش ایرنا عمده فضاهای تفریحی گرگان در جنوب شهر که فضای سبز و جنگل بیشتری دارد؛ متمرکز است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گلستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بیوگرافی نسرین جواد زاده زیباترین بازیگر ایرانی / در جذابیت تک است + عکس شوهرش