مصرف بهینه انرژی از ادارات شاهرود آغاز شود


مصرف بهینه انرژی از ادارات شاهرود آغاز شود

شاهرود - ایرنا - امام جمعه شاهرود گفت: در فصل تابستان مصرف بهینه انرژی باید از ادارات و دستگاههای اجرایی آغاز شود تا مردم نیز در این حوزه بیشتر رعایت کنند.

حجت‌الاسلام عباس امینی پنجشنبه در نشست شورای اداری شهرستان شاهرود که با حضور رئیس سازمان امورعشایری ایران در سرسرای ولایت فرمانداری این شهر برگزار شد، افزود: با مدیریت و حفظ کرامت بسیاری از ناهنجاری ها را می توان جلوگیری کرد.

امام جمعه شاهرود با بیان اینکه در امورفرهنگی و ترویج حجاب نباید فقط اقدامات سلبی انجام شود بلکه باید اقدامات ایجابی را هم در نظرگرفت، گفت: باید بانوان مججبه شهرستان دردستگاههای اجرایی مورد تشاویق قرار گیرند.

وی با اشاره به اینکه بی‌حیایی و بی‌حجابی هدف‌گذاری اصلی دشمن است، تاکید کرد: دستگاههای اجرایی، دانشگاه‌ها، بیمارستان ها و بانک ها ترغیب و ترویج عفاف و حجاب را در دستور کار خود قرار دهند و بانوان با حجاب کامل که مشغول فعالیت اجتماعی هستند تشویق شوند.

وی با بیان اینکه اگر عفاف و حجاب رها شود خواست دشمنان در جامعه عملی می شود، افزود: نشاط اجتماعی فقط با برگزاری کنسرت ها تامین نمی شود و باید حاشیه های آن هم کنترل شود که نشاط اجتماعی همه جانبه به ارتقای شادی در جامعه می انجامد.

امام جمعه شاهرودتاکید کرد: وضعیت گردشگری جنگل ابر به ویژه در فصل تابستان باید مدیریت شود، چنانچه بدحجابی به آنجا کشیده شود به همگان آسیب خواهد رسید.

وی تاکید کرد: همانطور که محیط زیست، آب و هوا و جنگل ها مورد توجه قرار دارند حیا و عفاف نیز مساله مهم اجتماعی و نیازمند رسیدگی است.

امام جمعه شاهرود همچنین بابیان اینکه نیروهای دستگاهای اجرایی و روسای آن هیچ وقت نباید به خاطر کارهای بزرگ، امور کوچک را اندک و کم بشمارند، تاکید کرد: کارگزاران نظام اسلامی نباید این ۲ مقوله را باهم جایگزین کنند.

امینی با اشاره به نامه ۵۳ حضرت علی (ع) در نهج البلاغه برخی خصوصیات کارگزاران در نظام سیاسی اسلامی را برشمرد و تاکید کرد: این نامه باید منشور مدیران شود.

۷۳۵۸/۶۱۶۷

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چهره واقعی اوس غلام ”نون خ” با استایلی شیک و امروزی رو دیده بودین ؟!