یک پروژه تولید برق در میبد آماده بارگیری شد


یک پروژه تولید برق در میبد آماده بارگیری شد

یزد- ایرنا- مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای یزد گفت: پست فوق توزیع مزرعه کلانتر با احداث 14 کیلومتر خط 63 کیلوولت با اعتیار 10 میلیارد تومان و نصب پست سیار 63.20 کیلوولت با ظرفیت 30 مگابایت و مجموع 130 میلیارد ریال هزینه از هفته آینده بارگیری می شود.

محمدحسن صباغزادگان روز پنجشنبه با اعلام این خبر افزود: با توجه به افزایش رشد بار مصرف برق در این منطقه و کامل شدن ظرفیت پست‌های برق آن برای پایداری شبکه و تأمین برق مورد نیاز واحدهای صنعتی احداث پست فوق توزیع برق مود نیاز واقع شد.

وی اضافه کرد: از حدود ۲ سال پیش این پروژه که قسمتی از آن چهار مداره و قسمتی ۲ مداره است در دستور کار شرکت برق منطقه‌ای استان قرار گرفت که با پیگیری و انجام اقدامات مرتبط از هفته آینده پست توزیع احداث شده بارگیری می‌شود.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای یزد ادامه داد: بارگیری از پست فوق توزیع مزرعه کلانتر پایداری در شبکه برق، تأمین برق مطمئن برای صنایع و کاهش تلفات در شبکه را به دنبال دارد.

فرماندار میبد نیز با تشکر از شرکت برق منطقه‌ای یزد و اهتمامی که در این ارتباط شده است، گفت: واحدهای صنعتی مشکلات و دغدغه‌هایی چون نحوه توزیع برق بین فیدرها و … داشتند که با انجام این اقدام خوب و مهم ان شاءالله دغدغه‌ها رفع خواهد شود.

حسین فلاح تصریح کرد: البته با احداث پست فوق توزیع برق مزرعه کلانتر و رفع مشکلات همچنان باید رعایت صرفه جویی در پیک مصرف مورد هدف واحدهای صنعتی و مردم باشد.

مرکز شهرستان ۱۰۴ هزار نفری میبد در ۵۰ کیلومتری شمال غرب شهر یزد مرکز این استان قرار دارد.

۹۹۳۴ / ‏‬ ۲۰۴۷

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یزد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | رونمایی طالبان از سلاح جدید نظامی افغانستان