تیم ردبول: رسیدن ورشتپن به خط پایان بسیار شگفت انگیز بود


فرمول یک ایران – مدیر تیم ردبول ، کریستین هورنر معتقد است که رسیدن ورشتپن به خط پایان با وجود تصادفش با سباستین فتل، بسیار شگفت انگیز است. در طول رقابت فرمول یک بریتانیا 2019 ، مکس ورشتپن در پیچ ستو موفق به سبقت گیری شد اما چند لحظه بعد راننده فراری از پشت به او کوبید. در پی این برخورد ماشین تیم ردبول از پیست خارج شد و برای لحظاتی از زمین جدا...

فرمول یک ایران – مدیر تیم ردبول ، کریستین هورنر معتقد است که رسیدن ورشتپن به خط پایان با وجود تصادفش با سباستین فتل، بسیار شگفت انگیز است.

در طول رقابت فرمول یک بریتانیا 2019 ، مکس ورشتپن در پیچ ستو موفق به سبقت گیری شد اما چند لحظه بعد راننده فراری از پشت به او کوبید. در پی این برخورد ماشین تیم ردبول از پیست خارج شد و برای لحظاتی از زمین جدا شد.

این تصادف او را به رده پنجم منتقل کرد اما به هر صورت توانست به خط پایان برسد. در طرف دیگر سباستین مجبور شد باله جلو خود را تعویض کند و 10 ثانیه جریمه زمانی نصیبش شد. پس از رقابت، مکس ورشتپن ادعا کرد که دیفیوزر و قسمت هایی از کفی ماشین را از دست داده بود.

تیم ردبول: رسیدن ورشتپن به خط پایان بسیار شگفت انگیز بودتیم ردبول: رسیدن ورشتپن به خط پایان بسیار شگفت انگیز بود مکس ورشتپن و سباستین فتل – بریتانیا 2019

مدیر تیم ردبول در این باره گفت:

این اتفاق بسیار ناراحت کننده بود و مشخصا این بسیار ارزشمند است که ماشین توانست دوام بیاورد. با وجود آسیبی که به ماشین وارد شده بود، او فوق العاده بود و حداقل توانست رقابت را به پایان برساند و برای تیم امتیاز کسب کند.

ناراحت کننده است چراکه مکس سبقت بسیار خوبی از سباستین گرفت اما فکر می کنم این یک قضاوت اشتباه از سمت فتل بود که لاستیک هایش را قفل و با او برخورد کرد.

با امتیاز های به دست آمده از جایگاه پنجم و حذف شدن فتل از لیست ده راننده برتر گرندپری، مکس ورشتپن توانست به جایگاه سوم در میان رانندگان برسد. اگر به خاطر تصادفش با فتل نبود، احتمالا می توانست از والتری سبقت بگیرد و به رده دوم برسد. چراکه راننده مرسدس نیازمند لاستیک های جدید بود.

هورنر گفت که راننده اش شانس رفتن روی سکو را از دست داد، آن هم دو هفته بعد از اولین پیروزی فصلش:

مشخصا از نظر ما بسیار ناراحت کننده بود چون فرصت رسیدن مکس به سکو را از او گرفت.

ما نمی دانیم او چه رده ای به دست می آورد اما حتما دوم می شد و سوال اینجا بود که والتری می توانست به او برسد یانه.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی