130 ورزشکار به مسابقات آسیایی ناشنوایان در هنگ کنگ اعزام می شوند


130 ورزشکار به مسابقات آسیایی ناشنوایان در هنگ کنگ اعزام می شوند

مشهد- ایرنا- مهمترین اولویت فدراسیون ورزشهای ناشنوایان اعزام تیم 130 نفره این فدراسیون به مسابقات آسیایی در هنگ کنگ است.

دبیر فدراسیون ورزشهای ناشنوایان جمهوری اسلامی روز پنجشنبه در حاشیه مجمع سالانه این فدراسیون در مشهد گفت: تاکنون حضور ۱۳۰ ورزشکار کشور در قالب هفت رشته ورزشی در نهمین دوره بازیهای آسیایی ناشنوایان در هنگ کنگ قطعی شده که برای تامین هزینه اعزام آنان در حال مذاکره هستیم.

علی دانشمند افزود: هزینه های اعزام به هنگ کنگ در مقایسه با ماه های قبل افزایش چشمگیر یافته که به یکی از معضلات فدراسیون تبدیل شده است.

وی به برگزاری بازیهای جهانی فوتسال ناشنوایان طی آبان ماه سال جاری در کشور سوئد اشاره کرد و اظهار داشت: هم زمانی این بازیها با مسابقات آسیایی ناشنوایان چندین گزینه از جمله اعزام تیم دوم به سوئد یا اعزام تیم ملی از هنگ کنگ به سوئد را پیش روی فدراسیون قرار داده است.

وی گفت: با توجه به همزمانی بازیهای آسیایی ناشنوایان و رقابتهای جهانی فوتسال این ورزشکاران، مشکل هزینه اعزام ها و برخی مسائل پیش آمده در گروه بندی رقابتهای جهانی فوتسال ناشنوایان، حضور تیم ملی در رقابتهای جهانی سوئد منتفی شد.

شمار ورزشکاران ساماندهی شده کشور زیر نظر فدراسیون ورزشهای ناشنوایان هفت هزار و ۱۴ نفر در قالب ۱۵ رشته ورزشی است.

۳۲۲۱/‏‬ ۶۰۵۳

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟