ادامه یورش صهیونیستها به مسجد الاقصی


ادامه یورش صهیونیستها به مسجد الاقصی

شهرک نشینان تندروی صهیونیستی امروز تحت تدابیر شدید امنیتی به مسجد الاقصی یورش آوردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از دنیا الوطن، یک گروه از شهرک نشینان صهیونیستی در ساعت های اولیه امروز (دوشنبه 24 تیر) با حمایت شدید پلیس رژیم صهیونیستی از باب المغاربه اقدام به یورش به صحن مسجد الاقصی کردند.

پلیس اشغالگر ساعت 11 امروز باب المغاربه را پس از پایان مدت یورش صبح افراط گرایان یهود بست تا حمایت از آنها را هنگام گشت و گذارشان در صحن ها و حیاط های مسجد الاقصی فراهم کند.

شهرک نشینان صهیونیستی روزانه یورش خود را به صحن های مسجد الاقصی ادامه می دهند و نماز تلمودی را در چارچوب برنامه تحریک احساسات شهروندان فلسطینی در این مکان ادا می کنند.

«فراس الدیس» مسئول روابط عمومی و رسانه ای در اداره اوقاف اسلامی در قدس اشغالی در این باره گفت: 69 شهرک نشین و 26 دانشجوی یهودی به مسجد الاقصی یورش آوردند و تحت حمایت شدید امنیتی به گشت و گذار در صحن ها و حیاط های مسجد اقدام کردند.

همچنان پلیس اشغالگر، محدودیت شدید برای ورود فلسطینی ها به مسجد الاقصی اعمال می کنند و به بازرسی دقیق آنها قبل از ورود شان به مسجد می پردازد.

دهها شهرک نشین صهیونیستی نیز روز گذشته پس از حمله پلیس رژیم صهیونیستی به باب الرحمه به مسجد الاقصی یورش آوردند.

این گروهها با لباس های متحد الشکل و بابرنامه ریزی به مسجد الاقصی یورش می آورند و تلاش می کنند تا برای افزایش تعداد شهرک نشینان در مسجد الاقصی تلاش می کنند.

پایان پیام/44

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟