پس از ظهور کرامت انسان‌ها به اوج می‌رسد/ در دولت کریمه هیچ مستحقی یافت نمی‌شود


پس از ظهور کرامت انسان‌ها به اوج می‌رسد/ در دولت کریمه هیچ مستحقی یافت نمی‌شود

یک استاد حوزه علمیه با بیان‌اینکه در زمان ظهور حضرت مهدی(عج) مستحقی پیدا نمی‌شود زیرا همه به مشکلات یکدیگر رسیدگی می‌کنند، گفت: پس از ظهور کرامت و رافت انسان‌ها به اوج می‌رسد به گونه‌ای که دیگر مستحق صدقه یافت نمی‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه مهدویت و غدیر خبرگزاری شبستان، آیت‌الله سید جلال مجد هاشمی شامگاه چهارشنبه ۱۹ تیر در مسجد جامع غدیر به سخنرانی پرداخت و گفت: در بین ائمه معصومین(ع) امام حسن مجتبی(ع) به کریم اهل‌بیت(ع) و امام رضا(ع) به رئوف اهل‌بیت(ع) مشهور هستند.

استاد حوزه علمیه افزود: همه ائمه معصومین(ع) کریم یا رئوف هستند و ما در زیارت جامعه کریمه خطاب به همه آنان می‌خوانیم که شما «عَادَتُکُمُ الْإِحْسَانُ وَ سَجِیَّتُکُمُ الْکَرَمُ» هستید، احسان نتیجه کرامت است.

آیت‌الله مجد با بیان اینکه هر کس بزرگوار است نسبت به دیگران رافت، مهربانی و بزرگی دارد، تصریح کرد:‌ اگر انسان عشق، محبت و کرامت داشته باشد همه چیز دارد یکی از اسامی دولت حقه امام عصر(عج) دولت کریمه است، دولتی که در کرامت به اوج می‌رسد، بین کسی کدورت، حزب یا گروه بازی نیست همه با صفا و صمیمیت با یکدیگر رفتار می‌کنند.

استاد حوزه علمیه افزود: زمان حضرت مهدی(عج) مستحق پیدا نمی‌شود زیرا همه به مشکلات یکدیگر رسیدگی می‌کنند همچون پدر و مادری که به فرزند خود علاقه دارند اجازه نمی‌دهند که در زندگی خود ناراحتی داشته باشد زمان امام عصر(عج) هم مردم تماشاچی ناراحتی دیگران نیستند بلکه دنبال رفع آن هستند.

وی ادامه داد: این اخلاق الهی و انسانی پس از ظهور به بروز کرده و به تکامل می‌رسد بنابراین مستحقی پیدا نمی‌شود که به او صدقه بدهند.

آیت‌الله مجد با بیان اینکه مومنان واقعی که دعای یاری امام زمان(عج) دارند هنگام رجعت برمی‌گردند، اظهار کرد: نخستین کاری که امام زمان(عج) انجام می‌دهند انتقام گرفتن از دشمنان اسلام و محاکمه آنها است.

استاد حوزه علمیه افزود: خداوند درباره ظهور به ما اختیار و اراده داده است بر همین اساس امام عصر(عج) منتظر یاری ما هستند که آماده شویم؛ اگر قدم نخست را بردارید خداوند در قدم‌های بعدی شما را یاری می‌کند.

وی با بیان اینکه باید کشورهای اسلامی قیام کنند و مکه و مدینه را از آل سعود بگیرند و صهیونیست‌ها را نابود کنند، گفت: آنها ضد بشریت و انسانیت هستند، کشتار انسان‌ها توسط آنها یک واقعیت است، تنها کشوری که مقداری شجاعت نشان داده و کمر استکبار را شکسته ایران است.

آیت‌الله مجد ادامه داد: پس از ائمه معصومین(ع) کسی را سراغ نداریم که همچون امام راحل به اسلام خدمت کرده باشند امام مستکبران عالم را رسوا کردند.

استاد حوزه علمیه با بیان اینکه کرامت اسلامی باید در میدان جنگ هم نشان داده شود، ابراز کرد: رافت اسلامی سبب شد که ما هواپیمای سرنشین‌دار را نزنیم و آن هواپیما که سرنشین ندارد را بزنیم، به گونه‌ای که دشمن هم وادار به تشکر شد.

وی در پایان با بیان اینکه دولت حقه مطلقه حضرت مهدی(عج) دولت کریمه است، خاطرنشان کرد: ما باید کرامت و رافت را در جامعه اشاعه دهیم، مسائل و مشکلات اقتصادی با کرامت و رافت برطرف می‌شود.

پایان پیام/487

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مهدویت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جوک،متن و اس ام اس بی ادبی و زناشویی شب جمعه (18+)