برگزاری دومین محفل ماهانه انس با قرآن کریم در ابوزیدآباد


دومین محفل ماهانه انس با قرآن کریم در حسینیه فاطمیون شهر ابوزیدآباد از توابع شهرستان آران و بیدگل برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آران و بیدگل، دومین محفل ماهانه انس با قرآن کریم با حضور قاریان ممتاز شهرستان آران و بیدگل و بخش کویرات، در حسینیه فاطمیون شهر ابوزیدآباد برگزار شد.

در این ‌محفل نورانی، «محسن عباسیان» از قاریان ممتاز شهرستان آران و بیدگل و جمعی از قاریان برتر نوجوان و جوان بخش کویرات، آیاتی از کلام الله نورانی مجید را تلاوت کردند.

این محفل با برگزاری برنامه های متنوع، چهارشنبه شب های آخر هر ماه با حضور برادران و خواهران برگزار می شود و هر ماه و در هر محفل، دو قاری برتر محلی شهر ابوزیدآباد و یک قاری برتر شهرستانی یا کشوری آیاتی از کلام الله قرآن کریم را تلاوت می کنند.

چند روز پیش از برگزاری این محفل، سوالات مسابقه کتبی نورالهدی با موضوع درس هایی از قرآن کریم در نماز جمعه توزیع و در شب برگزاری محفل انس با قرآن کریم،به قید قرعه به نفرات برگزیده جوایزی به رسم یادبود اهدا می شود.

برگزاری دومین محفل ماهانه انس با قرآن کریم در ابوزیدآباد

تمسک به قرآن، بهترین راه مقابله با تهاجم فرهنگی

امام جمعه موقت ابوزیدآباد و بخش کویرات در این مراسم با تقدیر از دست اندرکاران این محفل نورانی به نشانه های اعجاز قرآن اشاره کرد و اظهار داشت: یکی از ویژگی های قرآن که افتخار ما مسلمانان است و قرآن هم به صراحت به آن اشاره کرده، این است که کلمات و آیات آن اختلافی ندارند. مثلا اگر در اوایل قرآن یک نکته ای بیان شده در سوره ها و آیات دیگر، آن حرف نقض نشده است این در حالی است که اگر قرآن از طرف غیر خدا بود قطعا در کلمات و آیات آن اختلاف وجود می داشت.

حجت الاسلام محمد عرب با اشاره به روایات اهل بیت(ع) و تاکید بر ارتباط جوانان با قرآن کریم اذعان داشت: امروزه بهترین راه برای مقابله با تهاجم فرهنگی و جنگ نرم ، تمسک و انس و الفت با قرآن کریم است.

مسئول مرکز رسیدگی به امور مساجد ابوزیدآباد و بخش کویرات افزود: ما می توانیم با رعایت تقوا از نورانیت قرآن در عرصه های فردی و خانوادگی و اجتماعی و سیاسی بهره مند شویم.

برگزاری دومین محفل ماهانه انس با قرآن کریم در ابوزیدآباد

حجت الاسلام عرب ادامه داد: از تمام عزیزانی که در زمینه ترویج فرهنگ قرآنی و محافل انس با قران فعالیت و تلاش می کنند به ویژه مجموعه فعال و جوان مسجد قمر بنی هاشم(ع)و فاطمیون ابوزیدآباد قدردانی می کنم.

در پایان این مراسم هم از قاریان ممتاز که در این محفل تلاوت کردند با اهدا هدایایی تجلیل شد./

برگزاری دومین محفل ماهانه انس با قرآن کریم در ابوزیدآباد

پایان پیام/513

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصاویر | تیپ خاص و متفاوت زنان یگان ویژه در رژه روز ارتش