جذاب‌تر شدن ب‌ام‌و i3s با تیونینگ ای سی اشنیتزر


جذاب‌تر شدن ب‌ام‌و i3s با تیونینگ ای سی اشنیتزر

ب‌ام‌و در سال 2017 و با معرفی i3s اعلام کرد این خودرو اولین هاچبک داغ الکتریکی بازار است اما حقیقت این است که طراحی ظاهری نسخه‌ی اسپورت تر این خودرو خیلی جلب‌توجه نمی‌کند. صادقانه باید گفت تنها افراد خبره خواهند توانست تفاوت‌های i3 استاندارد و i3s را تشخیص دهند. یکی از راه‌های حل این مشکل... The post جذاب‌تر شدن ب‌ام‌و i3s با تیونینگ ای سی...

ب‌ام‌و در سال 2017 و با معرفی i3s اعلام کرد این خودرو اولین هاچبک داغ الکتریکی بازار است اما حقیقت این است که طراحی ظاهری نسخه‌ی اسپورت تر این خودرو خیلی جلب‌توجه نمی‌کند.

جذاب‌تر شدن ب‌ام‌و i3s با تیونینگ ای سی اشنیتزر
صادقانه باید گفت تنها افراد خبره خواهند توانست تفاوت‌های i3 استاندارد و i3s را تشخیص دهند. یکی از راه‌های حل این مشکل مراجعه به کمپانی‌های تیونینگ است و یکی از مشهورترین شرکت‌های فعال در این حوزه یعنی ای سی اشنیتزر راه‌حل مناسب خود برای مالکان این خودروها را معرفی کرده است.

جذاب‌تر شدن ب‌ام‌و i3s با تیونینگ ای سی اشنیتزر
این برنامه‌ی تیونینگ برای مدل i3 استاندارد هم در دسترس بوده و با کیت سیستم تعلیقی آغاز می‌شود که کاهش ارتفاع 20 میلی‌متری را در پی دارد. این امر باعث کاهش مرکز ثقل خودرو شده و باعث می‌شود i3 پیچ‌ها را با اعتمادبه‌نفس بیشتری پشت سر بگذارد.

جذاب‌تر شدن ب‌ام‌و i3s با تیونینگ ای سی اشنیتزر
اما این تیونر اسپیسرهای چرخی را هم ارائه کرده که باعث می‌شوند چرخ ها 12 میلی‌متر بیشتر به سمت بیرون حرکت کنند. به همین خاطر حمایت جانبی و پایداری این خودروی الکتریکی بهبود یافته است. این اسپیسرها همچنین باعث عضلانی‌تر شدن ظاهر خودرو شده‌اند اما خب لاستیک‌ها همچون قبل نازک هستند.


یکی دیگر از شاخصه‌های زیبایی‌شناسی i3s ای سی اشنیتزر کیت آئرودینامیکی است که شامل اسپلیتر جلو و اسپویلر عقب است. این تیونر می‌گوید قطعات در نظر گرفته شده باعث بهبود داون فورس شده‌اند.
اسپلیتر یاد شده از متریال ASA باکیفیت (استر آکریلیک استایرن آکرولونیتریل) ساخته شده و سطح مشکی مات دارد. اسپویلر عقب هم از همین جنس بوده و طرح مشکی براق دارد. فویل محافظ رکاب عقب و نوشته‌های جانبی‌ ای سی اشنیتزر هم تکمیل کننده‌ی تغییرات ظاهری ب‌ام‌و i3s هستند.
داخل کابین تنها برخی عناصر آلومینیومی برای پدال‌ها و پوشش بلک لاین برای کنترلر iDrive در نظر گرفته شده‌اند.
[دانلود ویدئو]

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ هواشناسی؛ بارندگی در کرمان شدید است؛ مردم خراسان جنوبی منتظر بارش‌های سیل‌آسا باشند