سرمایه گذاران بخش خصوصی مورد حمایت قرار گیرند


سرمایه گذاران بخش خصوصی مورد حمایت قرار گیرند

اردبیل - ایرنا - رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان اردبیل گفت: سرمایه گذاران بخش خصوصی باید مورد حمایت جدی بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی قرار گیرند.

به گزارش ایرنا، حسین پیرموذن روز پنجشنبه در جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی افزود: سرمایه گذاران خوبی برای سرمایه گذاری در این استان اعلام آمادگی کرده اند که با تحقق آن می توان به توسعه استان کمک کرد.

وی اضافه کرد: در حال حاضر صاحبان واحدهای تولیدی و صنعتی نیازمند تسهیلات سرمایه در گردش هستند و ضروری است مدیران بانک‌ها در پرداخت تسهیلات اهتمام جدی داشته باشند.

پیرموذن با اشاره به نتایج همایش گردشگری کشور های عضو اکو افزود: سرمایه گذارانی که در این همایش برای سرمایه گذاری اعلام آمادکی کردند در سایت مربوط به کشور های عضو اکو ثبت می شود.

وی بیان کرد: هدف از برگزاری این همایش گسترش همکاری های کشورهای عضو اکو در حوزه سلامت گردشگری و نیز معرفی قابلیت های استان اردبیل در این بخش بود.

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان اردبیل گفت: با توجه به هدف گذاری افزایش حضور تعداد گردشگران در کشورهای عضو اکو به نظر می‌رسد بیش از این می توان مناسبات اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی و تقویت بخش گردشگری را گسترش داد.

پیرموذن با بیان اینکه گردشگری سلامت در استان اردبیل روبه رشد و توسعه است افزود: این استان قابلیت بیشتری در گردشگری سلامت به سبب دارا بودن آب‌های گرم معدنی است.

وی افزود: سرمایه گذاران خارجی باید مورد توجه ویژه قرار گرفته ضمن اینکه سرمایه گذاران داخلی هم نیازمند اهتمام ویزه مدیران هستند.

در این جلسه مشکلات چندین سرمایه گدار بخش خصوصی مورد بررسی قرار گرفت.
۷۱۱۰/‏۶۰۱۶

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | تصاویری تلخ از انفجار مغازه عطرفروشی در ارومیه!