4.8 درصد جمعیت خلخال تحت پوشش بهزیستی هستند


4.8 درصد جمعیت خلخال تحت پوشش بهزیستی هستند

اردبیل_ایرنا_ رئیس بهزیستی خلخال گفت:در حال حاضر 4.8 درصد از جمعیت این شهرستان تحت پوشش بهزیستی بوده و از خدمات آن بهره می‌برند .

به گزارش ایرنا، ابراهیم مسروری روز پنچشنبه در نشستی با فرماندار خلخال افزود: ۴ هزار و ۲۲۵ نفر از جمعیت این شهرستان تحت پوشش خدمات این اداره بوده و هم اکنون علاوه بر ارایه خدمات مختلف توانبخشی یک هزار و ۷۶۲ نفر مستمری ماهیانه دریافت می‌کنند.

وی بیان کرد: بطور میانگین ماهانه ۲۸۱ میلیون ریال مستمری ماهانه به افراد تحت پوشش پرداخت و مجموع هزینه‌های مستمری و پرداخت کمک‌های مالی موردی سالانه اداره بهزیستی خلخال به هفت میلیاردو ۵۰۰ میلیون ریال می رسد.

او از پذیرش و پوشش ۲۰۰ نفر افراد جدید دراسفند ماه سال گذشته در ابن اداره خبر داد و افزود: در اردیبهشت ماه امسال نیز ۱۵۰ نفر واجد شرایط پذیرش و تحت پوشش خدمات این اداره قرار گرفته اند.

وی با بیان اینکه اداره بهزستی خلخال به اهداف خود در بحث ارایه خدمات به قشر محروم جامعه دست یافته است، اظهار کرد: این کار منجر به افزایش سطح رضایت‌مندی افراد تحت پوشش از عملکرد بهزیستی شده است.

مسروری گفت: خدمات ارایه شده بهزیستی در حوزه چهار معاونت پیشگیری، توانبخشی، امور اجتماعی و مشارکت‌های اجتماعی به جامعه هدف ارایه بوده و در بحث کاهش آسیب‌های اجتماعی از جمله طلاق و اعتیاد، بهزیستی این شهرستان موفق به کسب رتبه‌های برتر استانی شده است.

وی کمبود زمین و قیمت بالای آن برای احداث مسکن مددجویی به همراه مشکل پرداخت بدهی معوقه وام باکی مددجویان تحت پوشش را از جمله مشکلات بهزیستی این شهرستان اعلام کرد.

فریدون بابایی فرماندار خلخال نیز با اشاره به محدودیت‌های اعتباری و شرایط سخت اقتصادی، بکارگیری از ظرفیت تشکل‌های غیر دولتی مردم نهاد و خیرین را در جهت حل مشکلات مالی افراد محروم را مورد تاکید قرار داد.

خلخال در جنوب اردبیل واقع است.

۷۱۱۹/‏۶۰۱۸

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس به عکس از زیباتر شدن طناز طباطبایی در گذر زمان ! / خانم بازیگر چی بود و حالا طلای ی...