صنعت استان اردبیل رونق می‌گیرد


صنعت استان اردبیل رونق می‌گیرد

اردبیل-ایرنا- استاندار اردبیل گفت: فعال شدن واحدهای صنعتی راکد در این استان در دستور کار بوده وتلاش می شود امسال صنعت در استان رونق گیرد.

اکبر بهنام جو روز پنجشنبه در مراسم بزرگداشت روز ملی صنعت، معدن و تجارت در اتاق بازرگانی اردبیل افزود: با توجه به رونق و توسعه واحدهای تولیدی و همچنین احیای واحدهای راکد سال ۹۸ را می توان به سال رونق صنعت و اقتصاد استان اردبیل نامگذاری کرد.

وی با بیان اینکه اشتغال در حوزه صنعت پایدار و دائمی افزود: در بخش کشاورزی و گردشگری اشتغال فصلی است ولی صنعت در تمام فصول جریان دارد.

او فعال شدن واحدهای تولیدی و صنعتی در استان اردبیل را مورد اشاره قرار داد و گفت: مدیران دستگاه های اجرایی و بانک‌ها در رفع موانع تولیدی و صنعتی و خروج از رکود تلاش بیشتری داشته باشند.

بهنامجو بابیان اینکه فعالیت‌های اقتصادی و صنعتی در استان با یکدلی و یکپارچگی انجام می‌شود، افزود: تحریم‌های ظالمانه دشمن و ایجاد ناامنی اقتصادی در جامعه نمی‌تواند به اراده آهنین صنعتگران و سرمایه‌گذاران در راستای ایجاد اشتغال و رونق تولید تاثیر داشته باشد.

استاندار اردبیل از برگزاری همایش مدیران بانک‌ها در اردبیل خبر داد و افزود: این همایش با محوریت بانک ملی و مشارکت بانک‌های خصوصی که با حضور نماینده سازمان مدیریت برنامه و بودجه کشور برگزار می شود برای استان اردبیل فرصت خوبی را بوجود می آورد.

در این جلسه از تولید کنندگان و صنعتگران نمونه استان اردبیل تجلیل شد.

۷۱۱۰/‏۶۰۱۶

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا