تیم ملی فوتوالی برای قهرمانی در رقابت‌های آسیایی شرکت می‌کند


تیم ملی فوتوالی برای  قهرمانی در رقابت‌های آسیایی شرکت می‌کند

یزد - ایرنا - سرمربی تیم ملی فوتوالی جمهوری اسلامی ایران گفت: با برنامه ریزی و آمادگی کامل که در بازیکنان تیم وجود دارد، مدعی قهرمانی در رقابت‌های فوتوالی آسیا هستیم و برای رسیدن به آن از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد .

«محمد تطهیری مقدم» روز پنجشنبه در حاشیه برگزاری اردوی تیم ملی فوتوالی ایران در مهریز به ایرنا افزود: بازی‌های آسیایی به خاطر حضور تیم‌های قدرتمندی مثل تایلند و امارت متحده عربی سخت است.

وی ادامه داد: هرچند بازی‌های سختی در پیش رو داریم ولی تیم ایران بر اساس شرایط نسبت به برگزاری اردو و تمرین با همکاری مسئولان و انجمن فوتوالی کشور اقدام کرده است.

سرمربی تیم ملی فوتوالی ایران اظهار کرد: برگزاری اردوی آمادگی در مهریز طبق برنامه انجام شده است و مشکلی وجود نداشت.

تطهیری مقدم ابراز امیدواری کرد که تیم ایران با قدرت در بازی‌های آسیایی بتواند مزد تلاش و تمرین‌های خود را با کسب عنوان قهرمانی بدست آورد.

اردوی تیم ملی فوتوالی جمهوری اسلامی ایران از یکشنبه ۲۳ تیر جاری در زمین ساحلی ورزشگاه شهید محصل همدانی مهریز با حضور هشت بازیکن آغاز شد و به مدت هفت روز ادامه دارد.

سید مهدی میرجلیلی، سیدحسین میرحسینی، سیدعلی سیدی از یزد، وحید ایمری، محمود شادان، فرشاد پور فرزان از گلستان و مصطفی احمدی و رحمان یزدانی از خراسان شمالی در این اردو حضور دارند.

فوتوالی از ادغام ۲ رشته والیبال و فوتبال ساحلی ایجاد شده است که در یک زمین ۹ در ۱۸ مترمربع با یک تور به ارتفاع ۲ متر و ۲۰ سانتیمتر با حضور ۲ بازیکن در هر تیم برگزار می‌شود.

بازیکنان باید توپ را با استفاده از ضربات پا، سر و سینه و بدون استفاده از دست به زمین حریف ارسال کنند.

انجمن فوتوالی ایران در سال ۱۳۹۰ تشکیل و زیر نظر هیات ورزش‌های روستایی عشایری و بازی‌های بومی محلی فعالیت دارد و تیم ملی فوتوالی ایران در دوره گذشته بعد از تایلند، نایب قهرمان آسیا شد.

مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری مهریز در ۳۰ کیلومتری جنوب شهز یزد قرار دارد.

۷۵۳۶/‏‬ ۲۰۴۷/‏

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یزد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی