600 تُن گوشت قرمز یارانه‌ای در آذربایجان‌غربی توزیع شد


600 تُن گوشت قرمز یارانه‌ای در آذربایجان‌غربی توزیع شد

ارومیه- ایرنا- سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 600 تن گوشت قرمز منجمد و گرم در راستای تنظیم بازار و قیمت این محصولات در استان توزیع شده است.

محمد دهقان روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از این میزان ۱۶۰ تن گوشت منجمد، ۳۴۴ تن گوشت منجمد گوساله و ۴۰ تن گوشت منجمد گوساله بود.

وی ادامه داد: همچنین طی این مدت ۵۶ تن گوشت گرم گوسفندی توزیع شد و بازرسان این سازمان نیز بر بازار توزیع نظارت داشتند.

وی اظهار داشت: همچنین در راستای تنظیم و کنترل عرضه و تقاضا از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۸ هزار و ۴۳۴ تن شکر برای مصارف صنعتی، صنفی و خانوار جهت تنظیم بازار و کنترل قیمت در سطح بازارهای استان توزیع شد.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی بیان کرد: توزیع یکهزار و ۲۲۶ تن برنج هندی و ۴۰۶ تن برنج تایلندی با نظارت مستقیم سازمان صنعت، معدن و تجارت استان از دیگر اقدامات نظارتی و تنظیمی بازار است.

دهقان گفت: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف اعم از گران فروشی، کم فروشی و تقلب، درج نکردن قیمت و صادر نکردن صورتحساب، مساله را به صورت حضوری یا تلفنی از طریق شماره تلفن ۱۲۴ نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت با کارشناسان این سازمان در میان بگذارند.

با افزایش قیمت اقلام مختلف مورد نیاز مردم، نگرانی‌هایی در خصوص بازار شب عید و احتمال سودجویی برخی افراد وجود دارد که مسوولان تمام توان خود را برای رفع این نگرانی‌ها انجام می‌دهند.

آذربایجان‌غربی دارای ۹ میلیون واحد دام و طیوراست که علاوه بر تامین نیاز داخل استان به سایر نقاط کشور نیز صادر می‌شود.

۹۹۱۸/‏۷۱۲۹

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ژست خنده دار جنیفر لوپز در کنار فرزندانش