جامعه مدرسین ارتحال آیت‌الله حائری را تسلیت گفت


جامعه مدرسین ارتحال آیت‌الله حائری را تسلیت گفت

قم – ایرنا – جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در پیامی ضمن تسلیت ارتحال آیت‌الله حاج سید علیرضا حائری مدیر «بنیاد دایرة‌المعارف فقه اسلامی بر اساس مذهب اهل‌بیت (ع)» آورده است: این عالم سالها در عرصه تحقیق و تدریس در زمینه علوم اسلامی و فقه اهل‌بیت، عمر گرامی خود را صرف کرد.

در این پیام که نسخه‌ای از آن روز پنجشنبه در اختیار ایرنا قرار گرفت آمده است: خبر ارتحال عالم متعهد و محقق اندیشمند، حضرت آیت‌الله حاج سید علیرضا حائری (رحمة الله علیه)، عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و مدیر موسسه دایرة‌المعارف فقه اسلامی بر اساس مذهب اهل‌بیت (ع) موجب تألم و تأثر گردید.

پیام ادامه یافته است: این استاد محقق و دانشمند از شاگردان برجسته و ممتاز فقیه متفکر شهید آیت‌الله سید محمدباقر صدر (ره) بودند و سالها در عرصه تحقیق و تدریس در زمینه علوم اسلامی و فقه اهل‌بیت، عمر گرامی خود را صرف کرده و همچنین همکاری و مشارکتی فعال در تدوین اثر برجسته دائرة‌المعارف فقه اسلامی داشته‌اند که گویای عمق فکری و منزلت علمی وافر آن مرحوم بود.

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در این پیام، رحلت این عالم محقق را به محضر حضرت بقیة‌الله الاعظم (عج)، رهبر معظم انقلاب «مدظله‌العالی»، مراجع عظام تقلید «دامت‌برکاتهم»، حوزه‌های علمیه، و بیت شریف ایشان تسلیت عرض نموده، برای آن فقید سعید رحمت و مغفرت الهی و برای بازماندگان صبر و اجر از درگاه خداوند متعال مسالت کرده است.

آیت‌الله سید علیرضا حائری، مدیر موسسه دائرة‌المعارف فقه اسلامی درپی سکته مغزی در بیمارستان ولی‌عصر (عج) قم بستری بود که امروز دارفانی را وداع گفت.

۱۱۷۵ /

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قم

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر کامل ای که مرا خوانده ای راه نشانم بده + عکس نوشته